bøn

jørgen

Netop fordi verden omkring mig er kold, har jeg brug for Din varme.
Netop fordi verden omkring mig forkaster mig, har jeg brug for Din accept.
Netop fordi verden omkring mig hader mig, har jeg brug for Din kærlighed.

Herre. Fyld min sjæl med dit lys.
Fyld min sjæl med din kærlighed.

Og lad min sjæl være dybt forankret i Din kærlighed, dag efter dag.

mvh jørgen

God LOVES you - please, hang on!

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail***fjern-dette***.com> skrev i en meddelelse

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):

- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."

(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

File-name:
Re: bøn
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...