Hvem kender Gud?

Lyrik

Mit bud vil være-ikke nogen. Han har sat os i et selvskabende univers og
de børn vi føder skaber også sig selv.
Har vi slet ingen spor af ham? Jo der er spor af ham i alt hvad han har
ladet skabe sig selv.
Kærlige mennesker og kærlige dyr der søger menneskers samvær. Social
følelse, og så ja, samvittigheden som Gud har skabt i os, så vi følger
hans anvisninger.
Et studie af samvittigheden vil være meget vigtig for forståelsen af
Gud/Skaber.

jenserik

Vidal

Jeg vil rose dig endnu en gang. Vi ligger så tæt opad
hinanden i den forståelse. Hvis du afholdt dig fra
fortolkninger af tyrkiske gravhøje, Hammurabi og sure
kapitalistiske plantageejere kunne vi snart blive enige.

Bjarne Østergård

Jeg ved nu ikke rigtigt med ham lyrik, Jeg syntes ikke der nogen sammenhæng i det han skriver.
Nogle gange er det da det rene vås.