ADVARSEL: Danmarks Østre landsret deltager aktivt i at åndelig ***voldtage*** Guds Hus, Folkekirken - Re: 2016 uge 26 (news samlet)

Sent: Tuesday, June 28, 2016, CET 20:31, GMT 18:31
Subject: ADVARSEL: Danmarks Østre landsret deltager aktivt i at åndelig ***voldtage***

> [...]
> IKKE velsignes med mere! Hvad det ***verdslige*** samfund gør er en
> helt anden snak!)
>
> På dette punkt er Danmark kommet i uoverensstemmelse med The Good
> News!
>
> Og hvad det så kommet til at indebære, at man åndelig ***voldtager***
> Guds Hus, Kirken, tja ...
>
> Dét må vi få at se sidenhen.
>
> Men godt for mig og mit hus, at vi IKKE har deltaget i denne
> voldtægt- Jeres blod IKKE komme ind over vores liv - for at håne
> og spotte Gud (ved at **'fordreje*** Hans Ord, dét kommer der

OM jeg samler på på falske pengesedler?

Nej!

(Underforstået: ***Du***, Moder Danmark, er en fiasko!)

Last OUTPUT: 19107A news:nhrgse$u35$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19156

Bjarne Østergård

Folkekirken er bestem ikke guds hus.
Den er jo så betændt med falsk lære at den snare må betegnes som hjem for Løgnens fader.

Terje Henriksen

Homofile vielser i kirka er blasfemi og gudsbespottelse.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Martin Larsen

Og hvad skal man sige om de ca 60% af præsterne der gladeligt deltager i
løjerne?

Bjarne Østergård

Hvorfor skal man da sige noget om dem?
De er jo som flertallet af alle mennesker, nemlig falske kristne kristne.

Ejvind Kruse

Fordi du slet ikke kan lade være, hvilket ses i næste linje.

> De er jo som flertallet af alle mennesker, nemlig falske kristne kristne.

Hvordan bliver man ægte kristne kristne?

--
Ejvind Kruse

Per Rønne

Jeg troede at det drejede sig om 80% ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jon Tveten

In article <1mq5zhb.16e25pk1ezxjl2N%p...@RQNNE.invalid>,
p...@RQNNE.invalid says...

> Jeg troede at det drejede sig om 80% ?

Var det ikke 100%?

---

Martin Larsen

On 07/10/2016 09:26 AM, Per Rønne wrote:

> Jeg troede at det drejede sig om 80% ?

Jamen tænk - så må du hellere få det rettet

Per Rønne

Nej. Der er da også stadig modstandere af kvindelige præster, og vielse
af fraskilte.

Det sidste selv om vielse ikke er et luthersk sakramente.

Bjarne Østergård

Det kan du blive ved at studere og læse i biblen.
Det kræver dog vilje og visdom.
Men har du viljen giver Gud dig også visdommen så du kan forstå det du læser.

Terje Henriksen

Man blir det ved å holde seg til Guds ord og Guds vilje.

--
Terje Henriksen
Kirkenes