Bibelen starter med en løgn

Lyrik

Jan 30, 2024, 8:59:07 AMJan 30
Skabelsesberetningen er en stor løgn. Menneskets oprindelse som "Æblegnasker" er en stor løgn. Når fundamentet for Bibelen er løgn, kan vi springe over resten.
Det er dog en bog fuld af lærdom om menneskers optræden. det kan man altid glæde sig over.
Om to dage stopper Google Nyhedsgrupper. Fortæl hvor du går hen?

Jeg tror jeg går til "BlockNews.net"

hilsen
jenserik

Bjarne

Jan 30, 2024, 12:15:51 PMJan 30
Ja nu vælter beviserne på det modsatte jo frem.
Så det er vel naturligt nok at i ateister nu skal anstrenge jer meget, så i
kan hindre så mange så muligt fra ikke at opdage sandheden.
Din Gud har vel også forlangt det af dig.

Men bare rolig, du skal nok få din storhedstid med lig i gaderne, inden det
onde bliver udrydet.

Bjarne.

Lyrik

Jan 30, 2024, 12:30:03 PMJan 30
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Er du ikke nervøs for at du ryger ud med badevandet? Du støtter Nazisterne i Ukraine!?

Jørgen Nielsen

Jan 30, 2024, 2:46:28 PMJan 30
Jeg fortsætter med
eternal-september.org
dotsrc.org (tidligere sunsite.dk)

Så vidt jeg husker har der manglet nogle indlæg fra dig og enkelte fra
Bjarne på eternal-september.org

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Jørgen Nielsen

Jan 30, 2024, 2:49:56 PMJan 30
tirsdag, 30-01-2024, Jørgen Nielsen skrev:

> Jeg fortsætter med
> eternal-september.org
> dotsrc.org (tidligere sunsite.dk)
Samt astraweb.com

Ole Madsen

Jan 30, 2024, 3:10:42 PMJan 30
Den 30.01.2024 kl. 20.49 skrev Jørgen Nielsen:
> [...]

denne findes ikke

Jørgen Nielsen

Jan 30, 2024, 4:31:34 PMJan 30

Thocor 1306.99

Jan 30, 2024, 5:14:21 PMJan 30
30/01-24 14:59, Lyrik wrote:
> ..
> Om to dage stopper Google Nyhedsgrupper. Fortæl hvor du går hen?
>

> Jeg tror jeg går til "BlockNews.net"

Jeg har aldrig brugt goggle-groups, undtagen til at søge gamle++ indlæg.
Så jeg ændrer ikke noget i min opsætning.

--
Facts do not cease to exist because they are ignored
- Aldous Huxley

E.D

Jan 31, 2024, 6:22:33 AMJan 31
Ja, et typisk offer for den massive indoktrinering i medierne.

--

ED

E.D

Jan 31, 2024, 6:27:06 AMJan 31
Er det det værd? Gruppens relevans er meget tæt på nul, som i 0

--

ED

jenserik

Feb 1, 2024, 3:58:06 AMFeb 1
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

??? Den massive inddoktrinering i medierne går på at Ukraine er et
uskyldigt offer for Ruslands brutale angreb! Så ikke engang her kan du
skelne mellem skæg og snot!?
Virkeligheden er at Ukraine bomber alle russere i Donbas og at Rusland
har stillet sig imellem!

Bibelen starter medd et postulat om skabelsen der viser total afmagt!
Mennesket begyndte ikke som frugtspiser, men som jæger og samler! det må
Ellen White se at få ind under sin kniplings-kyse!
Og du! Du må begynde at tænke selv!

Ikke også Erik??

jens

Thocor 3025.722

Feb 1, 2024, 4:31:20 AMFeb 1
31/01-24 12:27, E.D wrote:

> Er det det værd? Gruppens relevans er meget tæt på nul, som i 0

Usenet er andet end dk.livssyn.kristendom ;-)

--
Please accept my resignation. I do not want to belong to a club that
would have me as a member. - Groucho Marx

Thocor 3927.413

Feb 1, 2024, 4:41:42 AMFeb 1
30/01-24 14:59, Lyrik wrote:
> ..
> Om to dage stopper Google Nyhedsgrupper. Fortæl hvor du går hen?

Du må have misforstået noget:
https://support.google.com/groups/answer/11036538
"What’s changing?
Starting on February 22, 2024, you can no longer use Google Groups (at
groups.google.com) to post content to Usenet groups, subscribe to
Usenet groups, or view new Usenet content. You can continue to view
and search for historical Usenet content posted before February 22,
2024 on Google Groups."

Altså 22. Februar 2024.

--
People have settled down in ignorance and craving,
constructed truths,

jenserik

Feb 4, 2024, 1:13:22 PMFeb 4
On 01-02-2024 10:41, Thocor 3927.413 wrote:

> [...]
> Usenet groups, or view new Usenet content. You can continue to view
> and search for historical Usenet content posted before February 22,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jo men google groups har aldrig været mit ønskested. Jeg har skiftet til
BlockNews. Den eneste vanskellighed er at jeg havde nær sdlidt fingrene
af mig selv inden Thomas Corell fortalte mig at man først kan skrive
indlæg når man logger ind som bruger og flytter "Prikken" fra "Må ikke
poste" til "Må gerne poste"!
At de som standard begynder med at prikke i må ikke poste havde jeg ikke
regnet ud!

den virker fint og man kan købe Gigabytes efter behov. Mindste pakke
koster under to Dollars

jens

Thocor 2555.24

Feb 10, 2024, 5:27:21 AMFeb 10
04/02-24 19:13, jenserik wrote:

> [...]
> poste" til "Må gerne poste"!
> At de som standard begynder med at prikke i må ikke poste havde jeg ikke

Lyder som en flink fyr ;-)

--
If you can't improve the silence, be silent