Til alle der er skeptiske.

Bjarne Østergård

Er jorden mange milliarder år gammel, eller
er den kun nogle tusinde år som beskrevet ifølge Bibelen?

Er i i tvivl bør i høre dette interview med en videnskabsmand om alders bestemmelse af ældgamle fund.
Og teknikken i kulstof 14 metoden til at
at aldersbestemme med.

https://youtu.be/YLGSNk7LXgQ

Igen et helt igennem videnskabelige bevis.
På hvad fremgår af videoen.

Tom Klausen

tomsrk55:
Bevis det.

mvh Tom

Bjarne Østergård

Skal jeg bevise at videoen findes eller at du er et fjolds.

Bevis 1. Se videoen.
Bevis 2. Se i et spejl.

Lyrik

On 06-06-2023 23:23, Bjarne Østergård wrote:
> Er jorden mange milliarder år gammel, eller
> er den kun nogle tusinde år som beskrevet ifølge Bibelen?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ja! Og ved du hvad. Det er forlængst bevist at mus opstår i gamle
klude!! >;o)

jens

Bjarne Østergård

Og du blev vel rørt sammen i en spand.

Tom Klausen

tomsrk55:
Bevis at du selv har set videoen.

mvh Tom

Bjarne Østergård

Det har jeg ingen brug for, for det ved jeg jo udmærket.

Lyrik

Nej det var bare et diskret sprøjt i et underliv! Vidste du ikke det Bjarne?

Men du er jo fra landet, så måske kommer spanden ind i billedet her?

Jeg tror du er født med en spand over hovedet? Du skulle fodre grise. Du
skulle i hvert fald ikke være videnskabsmand, det stod helt klart!
Hvordan blev du programmør? Var det Gud der kom ind og forvandlede dig?

jens

Bjarne Østergård

Min far solgte alle grisene, så havde jeg jo ingen grise at fodre.