ET-Break - Was: Profeti (?) + Forsker: »Rusland er blevet et klassisk diktatur« - Re: News 2022-02-25, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global Nuclearwar+suicide

ET-Break

Was:
Profeti (?)

+

Forsker: »Rusland er blevet et klassisk diktatur«

File 23.531 ...
Operation Valkyrie
https://sites.google.com/view/operation-valkyrie/files/23-xxx/23-5xx/23-531
Prophecy (Profetier)
https://sites.google.com/view/prophecies/files/23-xxx/23-5xx/23-531

-

Den 25-02-2022 kl. 07:38 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-02-25, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1436 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 25 Feb 2022 07:38:37 +0100
23530 <62187971$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ug2-MlUbXrc/m/R0z2RBBECQAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.

Headline:

Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1436 days to global nuclearwar

Forsker: Dette frygter Putin allermest

Forsker: »Rusland er blevet et klassisk diktatur«

=>

Operation Valkyrie

-

DR S131 fre 25 feb 06:48:51
25.februar dr.dk/nyheder 05:45

RUSLANDS CENSURAGENTUR TRUER
De sociale medier fyger til med videoer
fra invasionen i Ukraine, så hvad er
fakta og hvad er propaganda?

For at komme forvirringen til
undsætning, kommer den russiske
myndighed for presse og
telekommunikation, Roskomnadzor, nu med
en advarsel: Det er forbudt at bringe
nyheder, der ikke bygger på Ruslands
officielle kilder, understreger
Roskomnadzor på sin hjemmeside.

Hvis et af de ikke-statsejede russiske
medier bringer informationer, der ikke
'bygger på officielle informationer og
data', risikerer det en bøde på op til
5 millioner rubler eller 400.000 danske
kroner, lyder det.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/ruslands-censuragentur-truer-med-boeder-bring-kun-vores-version-af-sandheden

Kommentar:

Pudsigt nok kommer dagens andagtstekst lidt ind på emnet.

Input andagtstekst from BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1.
december 2021, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Fredag 25. februar (2022)

Amos 2,4-16

[
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Amo+2.4-&version=BPH

Amos 2:4-16, Bibelen på hverdagsdansk

... og I forbød profeterne at profetere.

Kommentar:

I den noget ældre Bibel-på-Hverdagsdansk-oversættelse står der:

12
..., og du uskadeliggjorde mine profeter ved at forlange, at de
skulle holde mund.

Dette Skriftsted har jeg tidligere markeret og tilføjet ordene:
Kritik forbudt
]

Du er manden

=== citat slut ===

(
Own info:
Profeternes opgave i GT var at komme med *konstruktive* kritiske
indvendinger for herigennem at vejlede landets ledere.
)

Har Gud her en finger med i spillet?

Taler Han ind i den konkrete situation (hvor Psykopatus-Putin har
indført *censur* og lukker munden på alle, der ikke er enige med
ham) ?

Ja! Det tror jeg!

I så fald har vi at gøre med en art *profeti*, skønner jeg!

-

Forsker: Dette frygter Putin allermest
https://videnskab.dk/kultur-samfund/forsker-dette-frygter-putin-allermest

»Det er ikke en militær intervention, Putin frygter,« siger
Rusland-forskeren Jakub M. Godzimirski.

[ ... ]

Rusland kan kun ødelægges indefra

»Putin frygter ikke en militær intervention mod sit regime. De har
mere end 6.000 atomvåben klar som respons. Det, Putin frygter mest,
er på hjemmebanen. Han har selv sagt det; Rusland kan kun ødelægges
indefra,« forklarer Jakub Godzimirski.

»Mange siger, at det, styret i Rusland frygter mest, er en
farverevolution, som de havde i Ukraine, Georgien og Armenien.«

-

Forsker: »Rusland er blevet et klassisk diktatur«
https://videnskab.dk/kultur-samfund/norsk-forsker-rusland-er-blevet-et-klassisk-diktatur

Vladimir Putin omgiver sig med færre og færre rådgivere. De, der er
tilbage, fortæller Putin, hvad de tror, ​​han ønsker at høre, ifølge
diktaturforsker.

Kommentar:

Problemet er jo, når man kun har nikkedukker, at ingen tør advare
om faren for global atomkrig!

Og da Psykopatus-Putin himself (ifølge ham selv) ikke evner at føle
smerte/fare, kan nhan *fejlberegne* situationen (ligesom Hitler
gjorde) og dermed opstarte 3. Verdenskrig!

Tillad mig derfor her at gentage følgende *opfordring*:

Subject: [ ET-Break
Was: I kan fjerne ham (fx. ved en operation valkyrie) og
spare verden fra undergang!
Was: Вы можете убрать его (например, операцией валькирия)
и спасти мир от уничтожения! ]
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 21 Feb 2022 10:33:12 +0100
23468 <62135c5a$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/QFpqEKimAQAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3393322

> [...]
> счет других?
>
> Вы можете убрать его (например, операцией валькирия) и спасти
> мир от уничтожения!
>
> Потому что ...
>
> Психопат-Путин НЕ способен изменить курс. У него что-то не так в
> голове!
>

> And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice
> of our galactic nighbor ET):
> А потом я услышал голос с Небес (возможно, голос нашего
> галактического соседа ET):
>
> (2022-02-21, Monday, day no 52, CET 10:28, GMT 09:28)
> (2022-02-21, понедельник, день № 52, CET 10:28, GMT 09:28)

Hmm ...

I forlængelse af *profetien* (?) ovenfor BØR jeg også lige her
nævne følgende:

Input andagtstekst from 'Et Ord til Dagen' ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1.
december 2021, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Ordet for 2022-02-25

Om at tilgive andre 1)

" 'Hævnen tilhører mig, jeg vil gengælde', siger Herren."
Rom 12,19

Du kan stadig gemme på negative følelser, længe efter du tror, du
har tilgivet et andet menneske. Nogle af de faresignaler, du skal
være opmærksom på, er disse: Du bliver ved med at tænke på den
person, der sårede dig, og du bliver vred. Du undgår dem. Du
genspiller episoden i dine tanker og i samtaler med andre. Du
benytter enhver lejlighed til at minde dem om det, de gjorde. Er
du klar over, hvad du gør? Du retfærdiggør en utilgivende holdning!

Der er to ting, Gud ikke deler med andre. Lovprisning, der
tilkommer Ham. "Jeg giver ikke min ære til nogen anden eller min
pris til gudebillederne." (Es 42,8)

Retten til at 'gøre regnskabet op.' Paulus skriver, "Tag ikke
retten i egen hånd, mine kære, men giv plads for Guds vrede, for
som der står skrevet: 'Hævnen tilhører mig, jeg vil gengælde,
'siger Herren. Men 'hvis din fjende er sulten, så giv ham noget at
spise, hvis han er tørstig, så giv ham noget at drikke; for gør du
det, samler du glødende kul på hans hoved.' Lad dig ikke overvinde
af det onde, men overvind det onde med det gode." (Rom 12,19-21)
Så tilgiv, overgiv situationen til Gud og stol på, at Han vil tage
sig af det!

Jesus, "han svarede ikke med skældsord, da han blev skældt ud,
under sine lidelser truede han ikke, men overgav sin sag til ham,
der dømmer retfærdigt." (1. Pet 2,23) Vrede og bitterhed lænker dig
til krænkeren, og du ender som en fange. At dvæle over noget, dine
forældre eller din ægtefælle gjorde, eller over, at en kollega tog
æren for dit arbejde, eller over noget, nogen måtte have sagt eller
ikke sagt om dig, får dig - og ikke dem - til at få det elendigt.
Du går rundt og koger, og de aner slet ikke, at du er vred. Du skal
ikke give nogen den slags kontrol over dit liv. Tilgiv - og kom
videre!

=== citat slut ===

Gud ønsker IKKE, at vi mennesker *degraderer* os selv til al det,
som djævelen så gerne vil have os til at blive: Kyniske, hadfyldte
Psykopatus-Putin-fortabte-sjæle und sp weiter!

Tilgiv derfor - om muligt - hinanden.

Og her tænker jeg i særdeleshed på to broderfolk: Jer i Rusland og
Jer i Ukraine. Lad ikke Psykopatus-Putins *djævletilbedelse*
overmande Jer med had (og det der er værre), så I også havner i
fortabelsen, ligesom fortabelsens-søn (666)!

Amen?

-

DR S134 fre 25 feb 06:48:51
25.februar dr.dk/nyheder 06:38

KINA GODKENDER RUSSISK IMPORT
Kina har som et af de eneste større
lande indtil videre afstået fra at
kritisere den russiske præsident,
Vladimir Putin, for at angribe Ukraine.
Regeringen i Beijing godkendte derimod
import af russisk hvede i går. Det ses
som skridt, der kan afbøde virkningen
af vestlige sanktioner mod Rusland,
skriver nyhedsbureauet AP ifølge
Ritzau. Kinas regering opfordrer dog
til at indlede forhandlinger, der kan
løse krisen i Ukraine.
- Vi håber stadig, at de involverede
parter ikke vil opgive muligheden for
at skabe fred og i stedet gå i dialog
og forhindre, at situationen eskalerer
yderligere, siger en talsmand for det
kinesiske udenrigsministerium Hua
Chunying ifølge AP.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-godkender-russisk-import-af-hvede-paa-dagen-invasion

Kommentar:

Så er du også *medskyldig* og bør straffes derefter...

And then I heard a voice from Heaven° said (perpaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-25, Friday, day no 56, CET 09:04, GMT 08:04
- "Compra."

Means:
Understood?

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

18 min. siden (time now CET 07.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414639
Christina Toustrup Eriksen
Dansker om natten i Kiev: ’Det har været en surrealistisk oplevelse’

16 min. siden (time now CET 07.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3414646
Nicolai Styrishave
Flygtninge strømmer mod Polen

____________________________

(time now CET 07.36)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. feb. 2022, 05:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 07.39
Udenrigsminister sammenligner angreb med Nazityskland

Kl. 07.45
Video: Eksplosion over Kiev efter luftalarm

Kl. 07.47
Lange køer ved alle grænseovergange til Polen

59 min siden (time now CET 09.01)
Zelenskij beder om assistance

45 min siden (time now CET 09.01)
Divya Das hører brag i horisonten og luftalarmer i byen

44 min siden (time now CET 09.01)
Ukraine: Rusland bruger vores udstyr

38 min siden (time now CET 09.01)
Billeder af ødelagt bro

23 min siden (time now CET 09.01)
Ukrainske nyhedssider lagt ned i nat

15 min siden (time now CET 09.01)
Britisk minister: Rusland vil indtage hele Ukraine

12 min siden (time now CET 09.01)
Indbygger i Kiev vågnede, da hans mor skreg

(time now CET 09.01)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-25 kl. 02.20

was
2022-02-24 kl. 23.24
17 min. siden
Folketinget stemmer for at øge det militære bidrag til Nato

TV2:
Demonstration mod Rusland i Danmark: - Jeg er mundlam
24. feb. 2022, 23:31

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23531

Tom Klausen

tomsrk55:
Indse det Mogens; din Almægtige, Altvidende og Kærlige
Gud, er pisse ligeglad!

mvh Tom