At dø med æren i behold - Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide

At dø med æren i behold

-

Den 01-02-2022 kl. 08:34 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Tue, 1 Feb 2022 08:34:09 +0100
23334 <61f8e274$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/ZG-nNlkbBAAJ

Headline:

... (Blackmail) ...

-

Dagens visdomsord:
Сегодняшние слова мудрости:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

-

... (Blackmail) ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

18 min. siden (time now CET 00.38)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide?focusId=3395260
Lasse Bastian Larsen
Johnson: Russisk invasion kan finde sted i løbet af timer eller
dage

(time now CET 00.38)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra situationen i Ukraine
21. feb. 2022, 05:14
Opd. 21. feb. 2022, 06:48
https://nyheder.tv2.dk/2022-02-21-seneste-nyt-fra-situationen-i-ukraine

3 min siden (time now CET 01.08)
Separatistleder glæder sig over Putins anerkendelse

(time now CET 01.08)

Subject: Путин планирует признать отколовшиеся регионы Восточной
Украины => Глобальная ядерная война на Т-1440 дней -
[ Putin Plans to Recognize Eastern Ukraine’s Breakaway Regions
=> Global nuclearwar at T-1440 days ]
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 21 Feb 2022 20:01:41 +0100
23470 <6213e198$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/23-xxx/23-4xx/23-470
NPT
https://sites.google.com/view/kall-npt/files/23-xxx/23-4xx/23-470
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/23-xxx/23-4xx/23-470
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/0Mf9BK7FAQAJ>

> Ord, der skal ihukommes (file 23.343-4):

> (Исходная версия синтаксиса ручной клади, wrong)
> Исходная версия синтаксиса (дерьмо консервная банка)

> Во время войны на Балканах в 1990-х Караджич угрожал атомной
> бомбардировкой Италии, если мы позволим себе ввязаться в конфликт.

> Таким образом, идол (дерьмо консервная банка) просто означает, что
> во время А-зимы, когда растения умирают из-за недостатка света и
> холода, пищи больше не будет достаточно, поэтому люди тогда
> *вынуждены* поедать друг друга. Когда больше нечего есть, ты
> должен есть свое дерьмо. Приятного аппетита!

> [...]

Tirsdag den 22. februar 2022, 1439 days to global nuclearwar

At dø med æren i behold

Forestil dig at der findes en Gud, som skabte dette Univers
inklusiv dig og mig.

Og at Han lige fra starten af vidste, at det onde også var en
mulighed for os at vælge (skønt det ikke er Hans ønske), hvilket
så Hitler, Stalin og nu også Psykopatus-Putin valgte!

Ikke alle mennesker kan tåle at se det onde terrorisere. Man bliver
ked af det og kommer måske til at bebrejde Gud for eksempel med
ordene: - "Hvorfor? - Kunne du ikke i Din Almagt° have gjort det
bedre?"

MÅSKE tænkte Gud netop lige på dig, at du er den med det rette
hjerte, der vil forblive Herren° trofast også i mørke tider, hvor
ondskaben raser.

Deltag IKKE i mørkets gerninger...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen°, der sagde:

CET 05:52
- "Hold dig langt væk,"

52
- "Min søn"

52
- "og datter."

53
- "Lad de onde om ... at øve ondt ... på denne jord,"

54
- "du har fået"

54
- "tildelt"

54
- "af Mig"

54
- "som arvelod."

55
- "Deltag"

55
- "IKKE"

55
- "i mørkets gerninger,"

55
- "at din sjæl ikke skal gå fortabt."

56
- "Dette er Mit° bud."

56
- "Jeg ELSKER dig"

56
- "og vil ikke"

56
- "se dig"

57
- "øve ondt."

57
- " ... (*1) ... "

(
*1
Nogle ord gik desværre tabt pga. uopmærksomhed. Sorry!

Måske var ordene:
Stol på Mig!

- "dø om så det gælder ..."

59
- "med æren i behold."

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-02-22 kl. 00.41
I går kl. 22:54
Putin giver ordre til en fredsbevarende mission i Donetsk og Lugansk

TV2:
Putin beordrer russiske soldater ind i udbryderrepublikker
21. feb. 2022, 22:51
Opd. 21. feb. 2022, 23:52

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23474