Prøv at gæt en forfatter

bjarn...@gmail.com

Hvem kan bruge næsten to tusind år og 40 forskellige skribenter
til at skrive 66 bøger?

Og i disse bøger indeholder i hundrede vis af profetier om
fremtiden hvor de fleste er blevet opfyldt til mindste detalje.

Og indeholder den eneste øjenvidne beretning om hvordan universet
samt livet er blevet til.

Desuden kan er alting i de 66 bøger fuldstændig sammenhængende
uden en eneste fejl eller usandhed.

Bøgerne er så geniale skrevet at kun mennesker med visdom kan
forstå dens budskab.

Og så kan bøgerne føre til evig liv.

Hvem kan mon den forfatter være?
Kan i gætte dette?

Her er lidt hjælp.
Det er den mest udbredte bog i verden.

--
Bjarne

Jon Tveten

In article <5c0ee978$0$680$1472...@news.sunsite.dk>, bjarne2411
@gmail.com says...
Hva er det du prøver å starte her?

--
Jon.

bjarn...@gmail.com

Det er det du skal gætte.

--
Bjarne

bjarn...@gmail.com

Jon Tveten <jtv...@netspace.net.au> Wrote in message:
Og så er det også for at ære denne fantastiske forfatter som har
al ret til al ære.

--
Bjarne

bjarn...@gmail.com

Thomas Corell <nospami...@dum.dk> Wrote in message:
> Er det en flamebait ?

Og hvad er så en flamebait for en?

--
Bjarne

Jørgen Farum Jensen

Alt for megen ære, det er faktisk kun
4-5 bøger jeg har skrevet og fået udgivet.

Æren kan måske tilfalde mig for de nok
tusinde - til 15 tusinde artikler, kroniker,
læserbreve m.m. jeg har fået trykt igennem
mange år.

www.webdesign101.dk omfatter de fleste af
de artikler jeg har skrevet om webdesign
fra halvfemserne og op til omkr.
2006. (Alderdom og sygdom her medført
af der nu ikke sker nogen opdatering).
--

Jørgen Farum Jensen
"Den rationelle person ved uden at være sikker.

bjarn...@gmail.com

> [...]
> "flame bait
> 1) Flame bait is a message posted to a public Internet discussion group,
> such as a forum, newsgroup or mailing list, with the intent of provoking
> an angry response (a "flame") or argument over a topic the "troll"
> (original poster provoking angry response) often has no real interest
> in, and finds humour, or entertainment in reactions.
> 2) Flame bait can be a person unfamiliar with a certain
> discussion/topic on an internet discussion group, possibly saying things
> that would provoke an angry, teasing, or overall negative response. "

Then show me the mind in the wood.

Er jeg ikke sej og klog mor se jeg kan skrive på udenlandsk.

--
Bjarne

bjarn...@gmail.com

Jørgen Farum Jensen <farum...@mailme.dk> Wrote in message:
Der kan da ikke være meget ære i at gentage en løgn så mange gange
for så mange.

Tværdimod vil jeg da mene.

> [...]
>
> Jørgen Farum Jensen
> "Den rationelle person ved uden at være sikker.
> Den snæversynede person er sikker uden at vide."

Jørgen Farum Jensen

Jeg undskylder for "15 tusinde artikler".
Det er mere i retningen af femten hundrede
hvis man regner det hele med.

Fem hunrede -plus og minus- kan findes i
nedennævnte hjemmeside.

De bøger jeg har skrevet kan findes på
ethvert folkebibliotek.

Jeg lyver naturligvis ikke, når mine påstande
har rod i fakta, som kan undersøges af enhver
der der betvivle mine udsagn.

Jeg er naturligvis ked af at blive beskyldt
for løgnagtighed når det eneste grundlag for
denne beskyldning er én (1) fejltagelse vedr.
mængden af hvad jeg faktisk har skrevet og udgivet
og lagt op på nettet.

Jeg trøster mig med at Bjarne bevisligt er
en løgner som jeg tidligere har skrevet
i denne gruppe.

bjarn...@gmail.com

Med din form for bevisførelse kan alt og intet bevise hvad som helst.

Men pyt ingen tager jo alligevel dig alvorligt da du jo lider af
mynkhaus syndrom.
Dette og så den teligion du tilbeder siger jo alt.
Men du har naturligvis også ret til at være til, uanset hvor
narcissistisk du er.

--
Bjarne

Ejvind Kruse

bjarn...@gmail.com wrote:

> Med din form for bevisførelse kan alt og intet bevise hvad som helst.
>
> Men pyt ingen tager jo alligevel dig alvorligt

Jo, jeg tager da Jørgen alvorligt?

> da du jo lider af mynkhaus syndrom.

Din gud må virkelig krumme tæer over at han tilbedes af rask dreng som dig?

--
Ejvind Kruse

Jørgen Farum Jensen

> Med din form for bevisførelse kan alt og intet bevise hvad som helst.

Jeg fremfører ikke beviser, jeg
beskriver uomgåelige fakta, herunder
Bjarnes løgnagtighed i dele af de
indlæg han er komme med i denne gruppe.

Dernæst fastholder jeg, at bortset fra
den ovennævnte fejlagtige beskrivelse
af det antal artikler jeg har skrevet,
aldrig nogensinde i de 20-25 år jeg har deltaget
i denne gruppe bevidst har løjet.

Bjarne og visse andre bruger ordet
"løgn" ved enhver lejlighed hvor andre
udtrykker en mening om dette eller hint,
hvor "det er jeg ikke enig med dig i"
ville være tilstrækkeligt.

Ordet "løgn" knytter sig til udsagn der
bevisligt er usande, men kan ikke bruges
som beskrivelse af objekter eller fænomener.
Evolution kan siges at være fænomen,
der hovedsagelig knytter sig til fortiden,
men absolut kan demonstreres ved visse
dyrearter og ved forsøg i laboratorier.

Man kan rase, fortvivle eller skælde ud alt det
man vil. Det ændrer ikke at evolution er
et FAKTUM.

> [...]
> Dette og så den teligion du tilbeder siger jo alt.
> Men du har naturligvis også ret til at være til, uanset hvor

Det er interessant at Bjarne kalder
mig en løgner når han på et bibliotek
kan finde mine udgivne bøger,
mens han ikke kan dokumentere at han
har læst de bøger han siger at han
har læst - Alt hvad Dawkings har skrevet?

bjarn...@gmail.com

Faktum kan jo bevises så bevis dit faktum.

Vidal

Den 15-12-2018 kl. 14:20 skrev Jørgen Farum Jensen:

> Jeg fremfører ikke beviser, jeg
> beskriver uomgåelige fakta,

Nu er vi der igen. Evolutionsteorierne *er* teorier.
Jeg er selv overbevist om evolutionen, men ikke desto
mindre er det stadig teori. Så dine "fakta" kan vi ikke
bruge til noget. Dine fakta-argumenter holder ikke.

Jørgen Farum Jensen

Jeg skelner mellem evolution, som
er et faktum, og evolutionsteori som
forsøger at forklare evolutionen.

Tom Klausen

Vidal:
Så dine "fakta" kan vi
ikke bruge til noget.

Tomsrk55:
Hvem er vi?

Mvh Tom

Jørgen Farum Jensen

Den 16-12-2018 kl. 21:28 skrev Thomas Corell:
> [...]

Ja. men det jeg fremfører er at evolution
som sådan er et uomgængeligt faktum. Teorierne
handler om hvordan og hvornår.

> Ja, som passer på de fakta vi kender, alt det vi kan se/måle/veje, og
> teorien "forbinder" så punkterne, mellem det som vi kender.
>
> Fakta er ikke det samme som bevis.

Vidal

Ja, undskyld du kan vel fint leve med at
teori karakteriseres som fakta? Så jeg und-
tager dig fra mit 'vi'.

Her i dlk leger vi cowboys mod indianere,
ateister mod troende.

bjarn...@gmail.com

Jørgen Farum Jensen <farum...@mailme.dk> Wrote in message:

> Ja. men det jeg fremfører er at evolution
> som sådan er et uomgængeligt faktum. Teorierne
> handler om hvordan og hvornår.

Fantastisk, noget som ingen har set og ingen kan få til at ske og
som aldrig er sket i menneskehedens historie er fakta.

Hvorimod noget der er sket og som der er øjenvidner til er ikke fakta.

Sådan noget fakta er jo det mest idiotiske man næsten kan tro på.
Beklager men jeg kender ikke noget bedre ord for sådan noget
pladder end idiotisk.

Det er et mirakkel hvordan i har kunnet få sådanne tanker ind i
jeres hoveder.

Jørgen Farum Jensen

Den 17-12-2018 kl. 15:13 skrev bjarn...@gmail.com:

> [...]
> pladder end idiotisk.
>
> Det er et mirakkel hvordan i har kunnet få sådanne tanker ind i

Det er ikke noget mirakel, sådanne
tanker får man automatisk når man læser
bøger om historie og biologi.

Du skulle tage at læse nogen af dem.