Se her hvilket dejlige samfund verdens ateister er ved at udvikle.

Bjarne Østergård

Her er de friske beviser på ateismens totale dåreskab.

Så kære løgne gruppe se jeres brødre og ligesindede skabe det samfund i sådan længes efter bliver til den nye verdensorden.

Jeg ved jo hvor slemtki føler når nogen kristne f

Bjarne Østergård

fredag den 20. maj 2022 kl. 21.41.40 UTC+2 skrev Bjarne Østergård:
> [...]
>
> Jeg ved jo hvor slemt i føler jer når nogen kristne forsøger at advare jer over hvad det virkelig er i har gang i.

Fik den sendt før jeg blev færdig, så her kommer resten

https://youtu.be/fHw-yCYDA0w

Se denne video og glæd jer så til at jeres ønsker og drømme bliver opfyldt.

men desværre varer jeres samfund af ondskab og djævel dyrkelse ikke så længe.
Et kvalificeret gæt kunne være syv år ca.

Tom Klausen

tomsrk55:
Atter linker du til en video, du ikke fatter en brik af!

mvh Tom

EXLEX

Det kan godt være, at det fortsat er svært for dig at fatte, men
satanister har lige så lidt til fælles med ateister, som kristne har til
fælles med ateister.

Ateister har ligeledes intet med "djævel dyrkelse" at gøre.

Beskylder du også buddhisterne for islam's fremgang?
det ville være lige så "logisk".

...du har tydeligvis ikke forstået selv elementære religiøse principper.

--
EXLEX