The *escape* from hell - Re: Hørt under en psykoterapeutisk samtale (01.06)

The *escape* from hell

File 25.100 ...
The Escape from hell
https://sites.google.com/view/the-escape-from-hell/files/25-xxx/25-1xx/25-100

-

Den 04-02-2023 kl. 08:46 skrev Kall, Mogens:

Subject: Hørt under en psykoterapeutisk samtale (01.06)
Date: Sat, 4 Feb 2023 08:46:23 +0100
24952 <trl2gf$1sgj0$1...@news.eternal-september.org>
Psychology (Psykologi), Therapy (Terapi)
https://sites.google.com/view/kall-psychology/topic/therapy
https://sites.google.com/view/kall-psychology/files/24-xxx/24-9xx/24-952
https://groups.google.com/g/dk.videnskab.psykologi/c/OxGxOnWlS1E/m/grJFEkSvAQAJ

> Hørt under en psykoterapeutisk samtale (01.06):
>
> File 24.952 ...
> Psychology (Psykologi), Therapy (Terapi)
> [...]

Jeg havde ALDRIG i min vildeste fantasi forestillet mig, at
tragedien vores skulle blive SÅ omfattende!

Men Okay, Jesus! Så må vi tage den derfra (The *escape* from
hell)!

https://sites.google.com/view/the-escape-from-hell/

[
Weapon-system:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eph+6.10-18&version=BPH

Efeserne 6:10-19, Bibelen på hverdagsdansk

Den kristnes kamp og udrustning

10
Til sidst vil jeg minde jer om at hente styrke fra Herren
og hans vældige kraft.

11
Ifør jer hele Guds rustning, så I kan forsvare jer mod
Satans lumske angreb.

12
Den kamp, vi står i, er jo ikke mod mennesker, men imod
åndelige magter, autoriteter og herskere i denne mørke
verden, mod en hær af onde ånder i himmelrummet.

13
Derfor skal I tage hele Guds udrustning på, så I kan
forsvare jer imod den Ondes angreb og stå fast, indtil alle
angrebene er overstået.

14

[1]
Spænd sandheden som bælte om livet.

[2]
Tag ret levevis på som brynje

15

[3]
og budskabet om fred som støvler, så I kan stå fast.[a]

16

[4]
Løft troens skjold, som I kan bruge til at stoppe Satans
brændende pile.

17

[5]
Tag frelsens hjelm på og

[6]
forsvar jer med Åndens sværd, som er Guds ord.

18

[7]
Vær altid i bøn til Gud under Åndens inspiration, hvad
enten det er forbøn eller bøn om hjælp. Vær udholdende og
årvågne, når I beder for alle dem, der hører Kristus til.

Footnotes

6,15 Meningen er uklar. Kan måske også oversættes: „...og
tag som støvler på fødderne villighed til at bringe fredens
gode budskab.”

=>

Jesus siger:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+8.32&version=BPH

Johannes 8:32, Bibelen på hverdagsdansk

I vil lære sandheden at kende,
og sandheden skal sætte jer fri.

At bruge *Sandheden* som våben.
]

Og netop i det samme (da dette symbol / *orienteringspunkt*
blev relevant) hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2023-04-08, Saturday, day no 98 (267 left), CET 09:28, GMT 07:28)
- "On!"

Nå!

Denne afbrydelse havde jeg ikke lige regnet med, men okay Gud
Helligånd. Det er jo - trods alt - *Dig*, der som Jesu Ånd° er
*Kaptajnen°*. Det er *Din* vejledning (*Dit* program) ... :-)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25100