Ufo tro

Bjarne Østergård

Er det at tro på ufoer også en religion efter jeres mening?

Jon Tveten

In article <c105b1aa-378f-448a...@googlegroups.com>,
bjarn...@gmail.com says...

> Er det at tro på ufoer også en religion efter jeres mening?

Nei, vi tro ikke på uidentifiserte objekter, som din gud.

EXLEX

On 5/21/22 12:12, Bjarne Østergård wrote:
> Er det at tro på ufoer også en religion efter jeres mening?

At tro på, at der findes uidentificerede objekter, som synes "flyvende",
kan næppe betegnes som en "religion" - nærmere slet og ret "fakta".
...eftersom et antal ses/observeres hvert år - verden rundt.

--
EXLEX

Bjarne Østergård

Nå tror du virkelig han er et flyvende objekt?

Ja hvorfor ikke i tror jo på mærkeligere ting end det.

Jon Tveten

In article <fde8e8f0-08d0-4404...@googlegroups.com>,
bjarn...@gmail.com says...
Nå var det ikke min tro, men din.

Bjarne Østergård

lørdag den 21. maj 2022 kl. 13.22.14 UTC+2 skrev Jon Tveten:
> In article <fde8e8f0-08d0-4404...@googlegroups.com>,
> bjarn...@gmail.com says...

> Nå var det ikke min tro, men din.

Jeg har da aldrig troet at Gud er en UFO.

Sig mig hvorfor du nu spreder denne løgn?

Vil du gerne stige i graderne inden for løgne gruppen?

Tom Klausen

tomsrk55:
Tag dig sammen Løgne Bjarne!

mvh Tom

Tom Klausen

tomsrk55:
Er det din Herre Vidal, som har lært dig at forfalske andres indlæg?

mvh Tom

Thocor 5315.697

Bjarne Østergård wrote:
> [...]

Bjarne, du fik rettet i det du citerer Jon for; formoder det er en
tastefejl fra din side ? Retteligt skrev han:
> [...]

Nej, det skrev Jon ikke. Du læser ikke det du kommenterer.

> Jeg har da aldrig troet at Gud er en UFO.
>
> Sig mig hvorfor du nu spreder denne løgn?

Det har ingen påstået, ud over dig. Så løgnen er din.

--
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.
- W. C. Fields

Vidal

Du aner som sædvanlig ikke hvad du taler om:

https://en.wikipedia.org/wiki/UFO_religion#Notable_UFO_religions

Bjarne Østergård

Det ville da også være et stort shock hvis han og hans klan en dag skrev om noget de faktis vidste noget om.

EXLEX

*RETTELSE* :

Du forholder dig som sædvanligt ikke til, hvad der blev skrevet.
... i dette tilfælde ; spurgt om og svaret på.

Jeg kan kun antage, at dette skyldes, at du ikke evner at læse eller
forstå teksten - men der er intet nyt i dette.
Du har adskillige gange tydeligt demonstreret, at selv simple tekster
volder dig umådelig besvær at forstå - selv din egen trosbekendelse.

Kontrolspørgsmål:
Tror du på køer, og vil du betragte dette som en religion?

--
EXLEX

EXLEX

Den tankegang har da hidtil ikke forhindret dig i at komme med indlæg?

--
EXLEX

Bjarne Østergård

Jamen så er du vel glad igen.
Jeg tror da mere på køer end på jer i løgne gruppen.
Der er aldrig en ko der nogensinde har løjet over for mig eller nogen anden.

Lige modsat dig og dine venner i løgne gruppen, i har altid løjet over for mig og alle andre.

Køerne er klogere end ateister.

Bjarne Østergård

Ja den slags er du jo fri for.

EXLEX

Jah.
Sådan er det jo, når man véd, hvad man udtaler sig om.
...og tak for erkendelsen.

--
EXLEX

EXLEX

Betragter du dette forhold som "en religion"?

> Lige modsat dig og dine venner i løgne gruppen, i har altid løjet over for mig og alle andre.

Udokumenteret *PÅSTAND*

> Køerne er klogere end ateister.

Det må du tage op med ateisterne.
De vil måske blive fornærmede over en sådan udokumenteret *PÅSTAND*.

Men hvis vi for et øjeblik leger med den idé, at dette er sandt, så
rangerer køer højere end ateister, og ateisterne højere end religiøse (i
følge undersøgelser på området).
Hvilket så placerer religiøse i bunden af den intellektuelle "fødekæde".

Mener du, at der er nogen som er klogere end køer?
...og vil du kalde denne opfattelse "en religion"?

--
EXLEX

Bjarne Østergård

Det er virkeligt morsomt.
Jeg vil vædde med dig at hvis jeg spurgte hvad det er du er fri for og som du påstår at vide noget om, ja Seville du ikke ane hvad du skulle svare.

Lad os se, hvad er det for en slags som du jo er fri for?
og som du ved noget om?

Du må nok til at ringe til en ven, ja ring til hele din gruppe.

EXLEX

Det synes jeg faktisk også.

> Jeg vil vædde med dig at hvis jeg spurgte hvad det er du er fri for og som du påstår at vide noget om, ja Seville du ikke ane hvad du skulle svare.

Orkjo.
(Du synes at have nogle problemer med din stavekontrol)

> Lad os se, hvad er det for en slags som du jo er fri for?
> og som du ved noget om?

Beklager, løgnerbjarne.
Dette spørgsmål giver ikke nok mening til at kunne besvares.
(Du synes også at have problemer med at udtrykke dig skriftligt)

Hvad skulle der stå?
Slange?
Slacks?
Slag?
Slage?
Slaw?

Mon du kunne udforme spørgsmålet således, at det blev forståeligt?

> Du må nok til at ringe til en ven, ja ring til hele din gruppe.

Jeg er ked af at måtte skuffe dig.
Vi står i modsætning til dine tilsyneladende antagelser ikke i stadig
kontakt - og faktisk har jeg ikke engang telefonnumre på de mennesker,
som jeg antager du mener, når du omtaler "min gruppe".

--
EXLEX

Thocor 1248.174

Bjarne Østergård wrote:

> Jamen så er du vel glad igen.
> Jeg tror da mere på køer end på jer i løgne gruppen.
> Der er aldrig en ko der nogensinde har løjet over for mig eller nogen
> anden.

Så du får din visdom fra en ko... Det forklarer unægteligt en del.

Bjarne Østergård

Du skrev.n
Den tankegang har da hidtil ikke forhindret dig i at komme med indlæg?

Jeg svarede.
Ja den slags er du jo fri for.

Du skrev som kommentar.
Jah. om
Sådan er det jo, når man véd, hvad man udtaler sig om.
...og tak for erkendelsen.

Se det var at have en tankegang som du jo er fri for.
Det kræver nemlig noget helt enestående, nemlig at man kan tænke.

Så du ved altså som altid ikke hvad du talte om.
Og det har du aldrig gjort.
Og det hjælper jo ikke at nogen Beder dig tænke lidt over hvad du skriver før du skriver.

Og nu ved vi så hvorfor.