Heaven-break (irt. Syria und so weiter) - Re: 2019 uge 42 (news samlet)

Heaven-break (irt. Syria und so weiter)

File 21.851b ...
Prophecy ( Profeti )
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-851

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-851

2298 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Røsten fra Himlen:)

(2019-10-17, Torsdag, CET 06:58, GMT 04:58)

- "Jeg lader min Ånd ta' bolig i Jer, Mine børn,
hvis I vil gi' Mig lov. Og I vil blive født på ny."

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+3&version=BPH

Johannes 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

De, der bliver genfødt ved Guds Ånd, får evigt liv

1
En aften efter mørkets frembrud kom en af de jødiske
ledere, en farisæer ved navn Nikodemus, for at tale med
Jesus.

2
„Mester,” sagde han, „vi er klar over, at Gud har sendt
dig, for ingen kunne gøre de mirakler, du gør, hvis ikke
Gud var med ham.”

3
Da sagde Jesus: „Det siger jeg dig: Det er kun, hvis et
menneske bliver født igen,[a] at det kan komme ind i Guds
rige.”

4
„Hvad mener du?” udbrød Nikodemus. „Et voksent menneske
kan da umuligt komme ind i sin mors mave igen og blive
født endnu en gang?”

5
Jesus svarede: „Det siger jeg dig: Det er kun, hvis et
menneske bliver født af både vand[b] og ånd, at det kan
komme ind i Guds rige.

6
Et menneske føder et menneskebarn, men Guds Ånd føder et
åndeligt barn.

7
Du skal ikke være så forundret over, at jeg sagde, at I
skal fødes igen.

8
Tænk på vinden.[c] Den blæser, hvorhen den vil. Du kan
ikke se, hvor den kommer fra, eller hvor den skal hen,
men du kan høre dens susen. Sådan er det også, når Guds
Ånd giver et menneske åndeligt liv.”

[ ... ]

Johannes Døbers opgave er ved at være slut

[ ... ]

Tro fører til liv — ulydighed fører til dom

[ ... ]

Footnotes:

3,3 Eller: „født på ny” eller „født en gang til”. Der er
tale om en helt ny begyndelse og et helt nyt liv, som Gud
skaber ved sin Ånd. Det græske ord kan også betyde
„ovenfra”, men det passer ikke i denne sammenhæng.

3,5 Den græske tekst her siger egentlig „ud af vand”. Det
er sandsynligvis en henvisning til fostervandet og dermed
til den almindelige, fysiske fødsel i modsætning til den
åndelige fødsel. Nikodemus havde misforstået Jesus, fordi
han tænkte på en fysisk fødsel, mens Jesus talte om en
åndelig fødsel. Forskellen mellem de to slags fødsler
forklares nærmere i næste sætning.

3,8 Det græske ord, der bruges her, betyder egentlig ånd
og kun sjældent vind, men Jesus bruger vinden som
illustration på en sandhed om Åndens virke. Det
tilsvarende hebraiske ord betyder både vind og ånd. I
bibelsk sprogbrug er det Gud, som styrer vinden og bruger
den som sit redskab, jf. Hebr. 1,7.

Kommentar:

Min omvendelse har været noget special (lidt ud over det
sædvanlige), fordi ...

Jeg kan huske, at jeg oplevede Guds Ånd som en kraft, der med
sin varme forplantede sig i mit legeme, da jeg var henved
17-år.
Det var som at ta' et behagelig varmt brusebad. Og jeg fik
også en følelse af at blive vugget frem og tilbage, som et
lille barn i sin moders favn. Det beroligede mig meget.
Biokemisk set har min hjerne nok udskilt MANGE endofiner
(hjernens eget smertestillende stof). Og det havde jeg
åbenbart brug for!

I Bibelen står der noget, der minder om dette:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+131&version=BPH

Hvilen i Gud

1
Herre, ...

2
jeg har fundet hvile og ro i dig.
Som et lille barn er trygt hos sin mor,
har min sjæl fundet hvile hos dig.

Med tiden opdagede jeg, at denne kraft (Guds Ånd) kendte mit
sind og mit legeme BEDRE end jeg selv, og det var nok dét,
der gav startskudet til min trosvandring, hvor jeg til sidst
havnede ved Kristi kors og der "kapitulerede" (altså overgav
mig til Jesus, så *Han°* blev Herre i mit liv, fremfor mig
selv. For jeg havde indset, at som menneske var jeg blevet en
fiasko og havnet i kløerne på den onde; altså djævelen).

Jeg har ALDRIG fortrudt dette mit valg ... :-)

Jeg var godt nok som en VILD hest, der skulle tæmmes. Ofte
smed jeg Rytteren° af og løb mine egne veje. Men som årene
gik, fik Han° tæmmet mig, så i dag kan Han° forhåbentlig bare
med det mindste lille vink (eller prik på skulderen) sige:
"Kom! Det er vejen til højre, du skal følge" eller "Pas på!
Denne vej fører til afgrunden. Vend om!"

Og jeg tror, at det er Guds ønske, at du må få et ligeså
personligt forhold til din Skaber°!

Amen?

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2019-10-17, Torsdag, CET 06:58, GMT 04:58)
- "Jeg lader min Ånd ta' bolig i Jer"

58
- "mine børn,"

59
- "hvis I vil gi' mig lov."

07:01
- "Og I vil blive født på ny."

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+21.12-17&version=BPH

Matthæus 21:12-17, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Den sidste tempeludrensning

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zac+8&version=BPH

Zakarias 8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Herren lover at velsigne Jerusalem

23
Til den tid vil ti mennesker fra alverdens nationer
flokkes om en enkelt jøde, tage ham i ærmet og sige:
‚Lad os få lov at tage med dig, for vi har hørt, at Gud
er med jer!’ ”

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-17

Står dit navn i Bogen?

"... men kun de..., der står indskrevet i livets bog,
Lammets bog."
Åb 21,27

En nat i 1912, stødte Titanic på et isbjerg og sank i
Atlanterhavet - det var den gang verdens største passagerskib,
og mange mente, at det umuligt kunne synke. Mange mennesker
omkom. Efter ulykken stimlede passagerernes venner og familie
sammen i sorg og ængstelse udenfor White Star Lines kontor i
Liverpool. På begge sider af hovedindgangen, blev der opslået
meddelelser. En med overskriften: "Med vished REDDET" - en
anden med: "Med vished OMKOMMET".

Indimellem kom en medarbejder ud med et stykke papir, hvorpå
der stod navnet på en passager. Hver gang han trådte frem,
bredte der sig en uhyggelig stilhed, mens de savnedes
efterladte ventede på at se på hvilken side, han ville skrive
navnet.

Den dag, Jesus blev korsfæstet, så Gud ned fra Himlen, skrev
"Med vished FRELST" på korset, og begyndte at skrive navne
ind i Lammet Bog. Og meddelelsen fra korset er ikke ændret.
Du behøver ikke en fin uddannelse for at kunne forstå den.
Faktisk er det sådan, at de mennesker, der kommer til Kristus,
ikke ved særligt meget om Biblen. De ved bare, at de har brug
for en Frelser, og at Gud elsker dem. Alt, hvad du skal gøre
for at opnå evigt liv, er at omvende dig fra din synd og
stole på Jesus. I samme øjeblik, du gør det, indskriver Gud
dig i Lammets Bog, og så bliver du medlem af Guds familie og
er garanteret en plads i Himlen. Det kan ske for dig i dag!

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-17

Når du tilbeder, trænger Guds ord dybt ind

"... tal til hinanden med salmer, hymner og åndelige
sange ...,"
Ef 5,19

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-10-17
Daily Reading for Thursday October 17, 2019

Reading 1, Romans 3:21-29
Responsorial Psalm, Psalms 130:1-2, 3-4, 5-6
Gospel, Luke 11:47-54
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=Kfep6NR4txI

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+3.21-29&version=BPH

Romerne 3:21-29 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Hvordan bliver man accepteret af Gud?

24
... (Own: Frelsen) ... er en gave til os. Gaven består i,
at Jesus Kristus påtog sig den straf, vi skulle have haft.

[ ... ]

Footnotes:

3,25-26 „Synd” betyder manglende tillid til Guds godhed
og kærlighed med deraf følgende oprør imod ham.

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-16, CET 11:3x-4x, GMT 09:3x-4x:)

See, I have written your name on the palms of my hands.
Always in my mind is a picture of Jerusalem's walls in ruins.
Isaiah 49:16

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 42 (news samlet)
Date: Mon, 14 Oct 2019 09:54:48 +0200, GMT 08:54
21845 news:5da429d8$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/2WQfuiVi22A/HcFZdBsADAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Trump: PKK er farligere end IS

Trump i brev til Erdogan: Lad være med at gøre noget dumt

-

DR S171 tor 17 okt 06:46:55
16.oktober dr.dk/nyheder 07:07

HONGKONGS LEDER AFBRYDER SAMLING
Hongkongs leder, Carrie Lam, afbryder
en samling i storbyens regionale
parlament onsdag morgen.

Det sker, efter at flere af
parlamentsmedlemmerne buhede, da Lam
indledte sin tale, skriver
nyhedsbureauet Reuters.

Lam, der har trodset politiske krav om
at trække sig fra sin post, havde
planlagt at fremlægge planer inden for
boligområdet for at genvinde tillid
efter flere måneders voldelige
protester i Hongkongs gader.

Hongkongs leder afbryder samling efter tilråb
kl. 07:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hongkongs-leder-afbryder-samling-efter-tilrab

-

DR S172 tor 17 okt 06:46:55
16.oktober dr.dk/nyheder 06:34

ERDOGAN: VI INDGÅR IKKE VÅBENHVILE
Den tyrkiske præsident, Recep Tayyip
Erdogan, afviser et amerikansk forslag
om at indgå en våbenhvile i Syrien.

- De (USA, red.) beder os om at indgå
en våbenhvile. Vi kan aldrig indgå en
våbenhvile, siger Erdogan til
journalister sent tirsdag aften dansk
tid.

Samtidig anklager han den syriske
regeringshær for at stå bag et angreb i
Manbij tirsdag, hvor en tyrkisk soldat
blev dræbt.

Manbij er en nøgleby i det nordlige
Syrien, som har været kontrolleret af
kurdiske YPG-styrker med støtte fra
USA.

Erdogan: Tyrkiet kommer aldrig til at indgå en våbenhvile i Syrien
kl. 06:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/erdogan-tyrkiet-kommer-aldrig-til-indga-en-vabenhvile-i-syrien

-

Korrespondent: USA kan næppe bøje Erdogans vilje
16. Okt. 2019 kl. 10:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/korrespondent-usa-kan-naeppe-boeje-erdogans-vilje

Kommentar:

Narcissistisk *forstyrrede* mennesker (altså folk med et
alt for stort ego, apropos *synden* egenkærlighed) som
Erdogan har MEGET svært ved at ta' hensyn til andre (men dog
bedre end psykopater, der slet ikke kan ta' hensyn til andre)!

-

Giftig luft var i 2016 skyld i 400.000 dødsfald i Europa
16. Okt. 2019 kl. 11:35
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/giftig-luft-var-i-2016-skyld-i-400000-dodsfald-i-europa

-

Ulykker på elcykler involverer oftere flere trafikanter
16. Okt. 2019 kl. 11:55
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ulykker-paa-elcykler-involverer-oftere-flere-trafikanter

-

GRAFIK Her er kamphanerne i det nordlige Syrien
16. Okt. 2019 kl. 14:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/grafik-her-er-kamphanerne-i-det-nordlige-syrien

-

Arkæologer har fundet 20 trækister i Egypten: 'Et stort og vigtigt fund'
16. Okt. 2019 kl. 15:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/arkaeologer-har-fundet-20-traekister-i-egypten-et-stort-og-vigtigt-fund

De farverige og velbevarede sarkofager blev fundet i den
egyptiske by Luxor.

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/21-827

> Mexico-crater-187-Syndfloden(Ararats-bjerg)
> Nazca-linie-187-Egypt-Luxor
>

> Midlertidig *konklussion*:
>
> Nazca-linierne må være "inficeret"; idet de jo har KENDSKAB
> til The-ET-Bible-code (herunder opmålingssystemet
> 2*Pi*radius=600)

Vi bør derfor nok holde et ekstra vågent øje med Luxor,
skønner jeg, fordi ...

HVORFOR har de valgt denne placering (fremfor andre)?

Hmm ...

Midlertid DATA-output (for interesserede "Skatte"-jægere):

Sol-markøren:
Psa 19
Psa 104

=>

104-150-19

delta:
169
-104
=
65

Compare with ...

Markpointer 65 (Markør 65):
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/65

> [...]
> meteornedslaget i Chicxulub på Yucatán-halvøen i Mexico.[4]
> På Stevns Klint markerer fiskeleret tydeligst i hele verden
> denne masseudryddelse.
>
> Chicxulub-krateret
> https://da.wikipedia.org/wiki/Chicxulub-krateret
>
> ... Undersøgelser har vist, at begivenheden fandt sted i
> den sidste del af kridttiden for ca. 65,5 millioner år
> siden og var så voldsomt at det medførte en massedød af
> liv på Jorden
>
> [ ... ]
>
> Nedslaget og dets følger
>
> Asteroiden anslås til at have været omtrent 10 km i

Og det vil sige, at der er fundet en *skjult* sammenhæng
mellem Salme 19 og 104; en sammenhæng, der muligvis dækker
over kendskabet til asteroide-nedslaget for 65 millioner år
siden.

Forhåbentlig mere om dette senere ... :-)

Please hang on!

-

Statsmedie udgiver billeder af Kim Jong-un til hest inden 'storslået
operation'
16. Okt. 2019 kl. 15:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/statsmedie-udgiver-billeder-af-kim-jong-un-til-hest-inden-storslaaet-operation

-

DR S117 tor 17 okt 06:46:52
16.oktober dr.dk/nyheder 16:10

ELCYKLERS VÆGT SKYLD I ULYKKER
Når cyklister på elcykel bliver dræbt
eller kommer alvorligt til skade,
skyldes det ikke høj hastighed. I
stedet er det cyklistens alder
kombineret med især cyklens vægt, der
er afgørende.

Det viser en ny dybdeanalyse af 20
alvorlige ulykker på elcykel lavet af
Havarikommissionen for
Vejtrafikulykker.

- Elcyklens vægt og acceleration kan
forstærke problemerne med balance og
ved start og standsning, siger Mette
Fynbo, der er formand for
Havarikommissionen for
Vejtrafikulykker.

Ny rapport: Ulykker med elcykler skyldtes vægt og ikke hastighed
16. Okt. 2019 kl. 16:10
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ny-rapport-ulykker-med-elcykler-skyldtes-vaegt-og-ikke-hastighed

-

Arkæologer gør 'unikt og sensationelt' fund i kroatisk gravhøj
16. Okt. 2019 kl. 18:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/arkaeologer-goer-unikt-og-sensationelt-fund-i-kroatisk-gravhoej

Arkæologer har fundet 20 trækister i Egypten: 'Et stort og vigtigt fund'

Øh ...

Denne BØR måske også medtages, fordi *afstanden* fra
Tempelbjerget (eller også var det afstanden fra Ararats
bjerg) VIST NOK er på omkrig 2*18 (Se evt. markør 18.
Baggrundsviden: Afstanden fra Ararats bjerg til Templet i
Jerusalem er på 18 enheder)!

-

STIL SPØRGSMÅL Hvordan undgår du at blive involveret i en ulykke med en
elcykel?
16. Okt. 2019 kl. 18:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/stil-spoergsmaal-hvordan-undgaar-du-blive-involveret-i-en-ulykke-med-en-elcykel

Kommentar:

Svar:
Bliv hjemme i din seng! ... :-)

-

Derfor har Rusland helt afgørende rolle i Syrien - og her bliver Putin
udfordret
16. Okt. 2019 kl. 19:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/derfor-har-rusland-helt-afgoerende-rolle-i-syrien-og-her-bliver-putin-udfordret

-

DR S124 tor 17 okt 06:46:53
16.oktober dr.dk/nyheder 21:59

TRUMP: PKK ER FARLIGERE END IS
Kurdiske PKK i Tyrkiet kan være 'en
større terrortrussel end Islamisk
Stat', mener USA's præsident, Donald
Trump.

Trump er beskyldt for en pludselig
kovending i Syrien, hvor han skulle
have givet udtryk for accept af, at
Tyrkiets præsident Erdogan, indledte en
militæraktion i Syrien.

Det afviser Trump, men han forsvarer
sin omstridte tilbagetrækning af
soldater fra landet.

Rusland, Iran, Syrien og måske også
Tyrkiet hader alle Islamisk Stat lige
så meget som vi gør. Og det er deres
del af verden, siger Trump.

Trump: Kurdiske PKK i Tyrkiet er farligere end IS
16. Okt. 2019 kl. 21:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-kurdiske-pkk-i-tyrkiet-er-farligere-end

-

Trump i brev til Erdogan: Lad være med at gøre noget dumt
kl. 06:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-i-brev-til-erdogan-lad-vaere-med-gore-noget-dumt

Fire dage gammel baby fundet begravet levende i Indien
16. okt. 2019, 10:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-16-fire-dage-gammel-baby-fundet-begravet-levende-i-indien

-

Erdogan med klar udmelding: Ingen kan stoppe os
16. okt. 2019, 12:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-16-erdogan-med-klar-udmelding-ingen-kan-stoppe-os

-

Nye billeder af Kim Jong-un på mytisk bjerg kan være signal til omverdenen
16. okt. 2019, 13:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-16-nye-billeder-af-kim-jong-un-paa-mytisk-bjerg-kan-vaere-signal-til-omverdenen

> [...]
> "Kom! Det er vejen til højre, du skal følge" eller "Pas på!
> Denne vej fører til afgrunden. Vend om!"

Det er i hvert fald den *forkerte* rytter, der sidder på
hesten! ... :-)

-

Kan Assad pludselig blive en frelser? Forstå konflikten i Syrien
16. okt. 2019, 14:49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-15-kan-assad-pludselig-blive-en-frelser-forstaa-konflikten-i-syrien

Kommentar:

Bare rolig!

Alle de her *psykopater* falder før eller sidenhen! Det er
KUN et spørgsmål om tid, men ...

Bevares!

MANGE mennesker kan dø i mellemtiden, og derfor vil jeg blive
ved med at "plage" ET med "Så hav diog en smule *medfølelse"!

Men af en-eller-anden grund hører vi INTET fra dem (endskønt
vi efterhånden indirekte har fået indsamlet nok bevismateriale
til at kunne bevise deres eksistens i vort solsystem)!

Forklaringen KUNNE være, at de IKKE har følelser (underforstået
at de er kunstige; altså robotter)!

Men vi ved det ikke med sikkerhed endnu!

Nå, men ...

I mellemtiden må vi blive ved og ved og ved med at "plage"
dem, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+18.1-8&version=BPH

Lukas 18:1-8, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Tab ikke modet

1
Jesus fortalte derefter disciplene en historie om
nødvendigheden af altid at bede og ikke miste modet:

2
„Der var engang en dommer, som ikke frygtede Gud og ikke
tog hensyn til folks rettigheder.

3
I byen boede også en enke, som blev ved med at opsøge ham.
‚Den, som har forbrudt sig imod mig, skal dømmes og
straffes,’ forlangte hun.

4
Længe afviste han at foretage sig noget, men til sidst
sagde han til sig selv: ‚Selv om jeg er ligeglad med Gud
og mennesker,

5
så må jeg nok hellere afsige en dom, siden hun bliver ved
med at besvære mig. Ellers ender det vel med, at hun
overfalder mig.’ ”

6
Og Jesus fortsatte: „Når den korrupte dommer siger sådan,

7
tror I så ikke den barmhjertige Gud vil lytte til sine
udvalgte, der råber til ham dag og nat, og dømme dem, der
mishandler dem?

8
Jo, han vil straffe de skyldige, og det vil ske i hast. Men hvor
mange vil holde fast ved troen, indtil Menneskesønnen kommer tilbage?”

Og igen hørte jeg en røst fra Himlen sige:

CET 08:24, GMT 06:24
- "Amen."

Nå da da!

Er vi ved at bryde igennem (så *retfærdighedens* HARME fra
Himlen kommer helt ned på jorden vor) ?...

26
- "Yep:"

26
- "I warned you."