Guddommelig ledelse

Divine guidance (Guddommelig ledelse)
https://sites.google.com/view/divine-guidance/files/23-xxx/23-3xx/23-331

Input andagtstekst fra 'Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

=== citat start ===

Ordet for 2022-01-30

Tal liv til deres ånd 2)

"Herren er i sandhed på dette sted, og jeg vidste det ikke!
1. Mos 28,16

Vi har alle hørt folk sige, "Herren sagde det til mig," og så
endte det med ikke at ske. Som resultat er vi blevet tvivlende og
kyniske. Hvilket tab! Gud taler gennem mennesker, og din frygt
for, at nogen kan 'høre forkert,' kan frarøve dig nogle meget
vigtige input - i visse tilfælde lige det, du havde brug for.

Gud viste sig for Jakob i en drøm og sagde: "'Jeg vil være med dig
og bevare dig overalt, hvor du går. Og jeg vil føre dig tilbage
til dette land; jeg vil ikke svigte dig, men gøre, hvad jeg har
lovet dig.' Da Jakob vågnede, sagde han: 'Herren er i sandhed på
dette sted, og jeg vidste det ikke!' Og han blev grebet af frygt
og sagde: 'Hvor er dette sted frygtindgydende! Det er jo selve
Guds hus, det er himlens port!'" (v 15-17)

For at høre fra Gud, skal du: Stræbe efter det, mere end alt
andet. Fjerne mentalt affald, sætte farten ned og tage dig tid til
at forstå, hvad Han siger til dig. Tro på, at Gud rent faktisk vil
tale til dig.

Hvis du ikke tror, vil du være overladt til dine egne tankers
bedste formåen - eller blive påvirket af andre, som tænker ligesom
dig. Syv gang i åbenbaringens bogens kapitel to og tre, sagde Gud:
"Den, der har øre, skal høre, hvad ånden siger..."

Spørgsmålet er: Hvordan kan du vide, om det du høre, rent faktisk
er fra Gud? Fordi det altid vil stemme overens med Hans Ord, og
din ånd vil sige, "Amen!"

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: [ Fader! Tilgiv dem, thi de forstår slet ikke, hvad de gør! ]
Re: Så fat det dog: Du er *fyret*! -
Re: Brev til en kristen broder (vedr. Ringmuren) -
Re: Notat vedr. tilgivelse -
Re: Beskyt dit åndelige liv
(når en menighed styres fór *autoritært* ?)
Date: Fri, 26 Mar 2021 08:00:39 +0100
22810 news:605d8699$0$667$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/forgiveness-tilgivelse/22-810-fader-tilgiv-dem-thi-de-forst%C3%A5r-slet-ikke-hvad-de-g%C3%B8r
Was (before the Google-vandalismus):
Forgiveness (Tilgivelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/forgiveness/22-810
Idolatry (Afgudsdyrkelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/idolatry/22-xxx/22-810
Is this a sect ? (Er dette en sekt ?)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/sects/is-this-a-sect/22-810
Ringwall (Ringmur)
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/ringwall/22-810
Prophet training (profet oplæring)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophet-training/22-810
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/_4EvEPnBSUc/m/4pZIa5boBQAJ

> =>
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ez+47.1-12&version=BPH
>
> Ezekiel 47:1-12, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Den livgivende kilde fra templet
>
> [ ... ]
>
> 5
> Efter endnu 500 m var strømmen blevet til en rivende flod
> så dyb, at jeg ikke kunne vade igennem den. Man var nødt
> til at svømme.
>

> Guds Ånd lader sig IKKE kontrollere! Enhver, der forsøger at
> komme i kontakt med denne Helligåndens Flod°, vil opdage, at
> [...]

(
Et udsagn:

Gud!, hvor jeg dog KEDER mig til døde over *råddent* vand, der
ikke har været fornyet i 2000 år!
)

Jeg ELSKER at "svømme" i Din° Tempelkildens (Helligåndens)-vand
(selvom jeg IKKE kan bunde og dermed kan have en følelse af at
*miste* kontrollen/herredømmet, apropos kontrol-mani)!

Fordi ...

Den° (Ånden°) fører mig derhen, hvor *den* vil. Og så er det, at
hver dag bliver spændende: HVAD mon Herren° har af planer for
denne dag?

Amen?

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23331