Politikere vil have Frikirkeleder Torben Søndergaard undersøgt for kvaksalveri + Heaven-break - Re: 2019 uge 03 (news samlet)

Subject: Politikere vil have Frikirkeleder Torben Søndergaard
Date: Fri, 18 Jan 2019 10:43:49 +0100, GMT 09:43
21201 news:5c419fe0$0$692$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-201
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/sects/files/21-201
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/T7MN5kMtbFM/KkAwaxLUEQAJ

http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-01-17-politikere-vil-have-praedikant-undersoegt-for-kvaksalveri

https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/tv-2-om-kritik-af-dokumenar-reformator-var-klar-over-sammenhaengen

https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/selverklaeret-reformator-er-hovedperson-i-ny-dokumentar

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/hMei33d9ggE/XYQZjfgjEwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/T7MN5kMtbFM/6j_LzsG8EwAJ

> [...]
>
> De sidste ord er nok særlig rettet mod muslimske terrorister,
> skønner jeg.
>
> Ordet HERREN betyder JHVH, altså den jødiske og kristne Gud
> (ved navn Jahveh!)
>
> Bemærk for øvrigt, at Christian Hedegaard m.fl. praktiserer
> *hor-bryllupper* (i strid med Jesu Ord)!
>
> Og dét er jo det stik modsatte af at være *lydig*, ikke sandt?
>
> Så ...
>
> Mon det nu også kan være rigtigt, at man - i så fald -
> repræsenterer Gud og Hans Rige?
>
> BURDE man ikke (som repræsentant) i det mindste være *lydig*?

Hvad mener I?

-

File 21.201 blev endvidere sendt til følgende nyhedsmedier:

Date:
fre. 18. jan. 2019 kl. CET 10:57, GMT 09:57
Subject:
Politikere vil have Frikirkeleder Torben Søndergaard
undersøgt for kvaksalveri + Heaven-break
To:
CBN, The Christian Broadcasting Network
Kristeligt Dagblag
Morning Star News