Et *profetisk* ord

Jan 31, 2024, 9:01:58 AMJan 31
Et *profetisk* ord

File 26.063 ...
Divine guidance (Guddommelig ledelse)
https://sites.google.com/view/divine-guidance/files/26-xxx/26-0xx/26-063

-

Den 28-09-2023 kl. 18:49 skrev Kall, Mogens:

Subject: Re: Heaven-Break - Was: Når det er tid at gå
Date: Thu, 28 Sep 2023 18:49:22 +0200
25614 <uf4aqk$3p7na$1...@news.eternal-september.org>
Adultery (hor)
https://sites.google.com/view/adultery/files/25-xxx/25-6xx/25-614
Divine guidance (Guddommelig ledelse)
https://sites.google.com/view/divine-guidance/files/25-xxx/25-6xx/25-614
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/5ePfgkk4Q20/m/YIq-9eBIAgAJ

> Jeg havde lige læst ordene fra en andagtsbog:
>
> I dag er Guds dag
> af Wilfrid Stinissen
> Steno Forlag, 2002
> ISBN 87-87275-91-0
> http://www.levendevand.dk/index.php?id=7
> http://www.levendevand.dk/month/28
>
> === citat start ===
>
> 310 - 28. September
>
> Jesus taler konkret
>
> === citat slut ===
>

> Bogen havde jeg netop lige fået forærende af en kristen veninde,
> der også kommer i menigheden (og som er orienteret om mine
> [...]

Af en-eller-anden grund er dette websted desværre IKKE online
længere!

Nå, men ...

I går stod der følgende:

=== citat start ===

(side 42)

30. Januar

Tag imod uden at kræve

[ ... ]

Men mennesket vil frådse i det, som Gud har givet. Det sluger
glubsk skabelsens goder, det griber lystent fat i hans gaver: "Jeg
vil have!"

[ ... ]

=== citat slut ===

Senere på dagen i går CET 16:57 spurgte et menneske mig om at låne
en hel masse penge til huskøb, skønt vedkommende ALLEREDE har både
almindeligt hus (+ rækkehus), sommerhus og ødegård i Sverige!

I dag måtte jeg så melde pas og "foreslå" vedkommende FØRST at
sælge ud af de andre ejendomme, FØREND det kan komme på tale at
hjælpe vedkommende!

Og så var det lige, at jeg kom i tanke om andagtsteksen fra i går,
apropos Guddommelig ledelse.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26063
4
3
2
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text