Forklaring på Bibelens forudsigelser om enden.

Bjarne Østergård

Hvis i er interesseret i en beskrivelse af hvorledes Bibelen har forudsagt enden på jorden som vi kender den i dag.
Videoen er lavet af nogen der kalder sig.
"Tomorrows World "

De prøver at forklare os på en moderne måde hvad det er Bibelens forskellige forudsigelser om enden vil betyde for os mennesker, dig og mig samt alle andre her på jorden.
De viser også fra hvilken skriftsteder i bibelen disse forudsigelser er fra.

https://youtu.be/DUYMKk4J_Co

Jeg vil gerne høre i andres meninger om det.
Er i enige eller uenige i fremlæggelsen?

Det må da være en debat værdig, håber jeg.

Bjarne Østergård

Ateisterne her plejer altid at spørg ind til hvor de kan finde de forskellige profetier i bibelen.

Men når nogen så har gjort sig den ulejlighed at lave en video om netop det ateisterne har efterspurgt, er de alle pist borte.

De skriver tit at de er her på debatten for at lære noget om hvad kristendommen er og handler om.

Men når man så præsenterer noget som de har spurgt efter, har det pludselig ikke mere nogen interesse.

Ligeså er det også med de videnskabelige beviser.
De påstår der ikke er nogen, men når man så har fundet nogle er de igen pludselig væk.

De efterlyser en seriøs debat om kristendommen, igen lige så snart man kommer med et emne om kristendommen til debat.

Ja så er der ingen af dem tilbage.

Hvad fejler de ateister dog.

Findes der ikke en eneste ateist der tør stå ved deres ord?

Hvor er det sørgeligt.

Tom Klausen

tomsrk55:
😢😢😭😅😅😂😂🤣🤣🤣👊🤏

mvh Tom

Jørgen Nielsen

mandag, 23-01-2023, Bjarne Østergård skrev:

> Ateisterne her plejer altid at spørg ind til hvor de kan finde de forskellige
> profetier i bibelen.

Du plejer at brokke dig over at du ikke kan diskutere kristendom uden
ateisterne blander sig... så jeg gik ud fra at det er kristne du ønsker
svar fra.

> Men når nogen så har gjort sig den ulejlighed at lave en video om netop det
> ateisterne har efterspurgt, er de alle pist borte.

Mon ikke det bare er i dine drømme der er nogen der har efterspurgt det
du nævner.

> [...]
> pludselig væk.
>
> De efterlyser en seriøs debat om kristendommen, igen lige så snart man kommer

Start med at finde ud af hvad seriøs betyder.

> Ja så er der ingen af dem tilbage.
>
> Hvad fejler de ateister dog.
>
> Findes der ikke en eneste ateist der tør stå ved deres ord?
Hvilke ord?

> Hvor er det sørgeligt.
Der er kun 24 timer i døgnet og dem kan jeg bruge på noget der er bedre
end de elendige videoer du har linket til.
Den video du lige har linket til har jeg lige set nogle få minutter af
og det er desværre ikke noget som er værd at spilde tid på.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Bjarne Østergård

Dårlig undskyldning for ikke at blive afsløret.

Men sådan er det jo altid med jer.

Sig det dog som det er, istedet for alle de dårlige undskyldninger for at slippe for at blive afsløret.

Det er da en kujonagtig opførsel.

Jørgen Nielsen

Afsløret i hvad?

Bjarne Østergård

Jeres livsløgn.

Jørgen Nielsen

Hvilken livsløgn Bjarne?

Bjarne Østergård

Dem du nægter at høre om elle se beviserne på.

Så du kan være helt tryg, du vil aldrig få denne viden før det er for sent.

Jørgen Nielsen

torsdag, 26-01-2023, Bjarne Østergård skrev:
> onsdag den 25. januar 2023 kl. 15.24.39 UTC+1 skrev Jørgen Nielsen:
[klip]

> Dem du nægter at høre om elle se beviserne på.

Du er jo aldrig kommet med beviser... kun noget ikke troværdigt nonsens

> Så du kan være helt tryg, du vil aldrig få denne viden før det er for sent.

Den svindel og terror du forsøger at prakke mig på sker der ikke noget
ved ikke at tro på og være uafhængig af.

Bjarne Østergård

Tænk at du kan forudsige indeholdet af noget du aldrig har set.

Hvis du kunne tænke dig om, ville du nok kunne se hvorfor en debat med et menneske med dine fordomme er umuligt.

Du påstår at vide noget som alle ved du ikke ved noget om.
Så som alle de andre ateister er du fuld af løgn.

At lyve er åbenbart en dyd for ateister og deres medløbere.

Så nu kender du også svaret på hvorfor det ikke giver mening for kristne at diskutere kristendom med en ikke kristen person.

Thocor 0251.18

27/01-23 10:57, Bjarne wrote:

> Tænk at du kan forudsige indeholdet af noget du aldrig har set.

Du burde læse det du besvarer. Jørgen har faktisk skrevet at han har set
(noget af) den video du sendte.

> Hvis du kunne tænke dig om, ville du nok kunne se hvorfor en debat med
> et menneske med dine fordomme er umuligt.

Og så konkluderer du på noget du ville vide var forkert, hvis du læste
den tråd du deltager i.

> Du påstår at vide noget som alle ved du ikke ved noget om.

Du konkluderer på noget, du ville vide var forkert, hvis du læste det du
besvarede.

> Så som alle de andre ateister er du fuld af løgn.
>
> At lyve er åbenbart en dyd for ateister og deres medløbere.

Du har endnu til gode, at påpege og forklare hvorfor en "ateist" har
løjet her i gruppen.

> Så nu kender du også svaret på hvorfor det ikke giver mening for
> kristne at diskutere kristendom med en ikke kristen person.

Grunden til at du ikke tages seriøst er, at du ikke ved hvad de ord du
bruger betyder. Mener du stadig Lyrik er ateist ?

Dernæst din lemfældige omgang med ordet 'bevis'...

--
People have settled down in ignorance and craving,
constructed truths,

Bjarne Østergård

Jeg kan ikke se at det indeholder noget spørgsmål eller andet om kristendommen.

Er der noget du gerne vil vide om kristendommen, så Spørg.

Jørgen Nielsen

fredag, 27-01-2023, Bjarne Østergård skrev:

> Tænk at du kan forudsige indeholdet af noget du aldrig har set.

Så har du igen ikke læst og forstået det du svarer på.

> Hvis du kunne tænke dig om, ville du nok kunne se hvorfor en debat med et
> menneske med dine fordomme er umuligt.

Det er ikke fordomme... jeg forholder mig blot kritisk til det du
præsenterer mig for.
Du burde tænke lidt over hvorfor flere ikke har tiltro til meget af det
du linker til.

> Du påstår at vide noget som alle ved du ikke ved noget om.
> Så som alle de andre ateister er du fuld af løgn.

Du viser igen at du ikke har læst og forstået det du svarer på.hesten

> At lyve er åbenbart en dyd for ateister og deres medløbere.

Klap nu lige hesten Bjarne det er i nyere tid dig der har en suveræn
rekord i at lyve her i gruppen.

> Så nu kender du også svaret på hvorfor det ikke giver mening for kristne at
> diskutere kristendom med en ikke kristen person.

Ja... som flere andre kristne bliver du sur og fornærmet når vi ikke
jubler, klapper hælene sammen og siger javol til alt dit vrøvl.

Thocor 3015.5

> Jeg kan ikke se at det indeholder noget spørgsmål eller andet om
> kristendommen.

Jeg kommenterede kun på det du skrev. Så hvis ikke du mener det handler
(nok) om kristendom, så må du nok se på det du selv skriver.

> Er der noget du gerne vil vide om kristendommen, så Spørg.

Jeg vil blot vide noget om det du skriver. Det er dit valg, at du ikke
skrev om kristendom i det jeg kommenterede.

Bjarne Østergård

Jeg gider ikke spilde min tid på alle dine angreb på personer.
Og da slet ikke, så længe du fortsat ikke kan skrive et indlæg, uden at det altid skal være fuld af løgn.
Men det har du jo fået at vide mange gange før.

Jørgen Nielsen

fredag, 27-01-2023, Bjarne Østergård skrev:
Så vis da hvor han har angrebet personer... men det kan du vel heller
ikke finde ud af.

> Og da slet ikke, så længe du fortsat ikke kan skrive et indlæg, uden at det
> altid skal være fuld af løgn. Men det har du jo fået at vide mange gange før.

Så vis da hvor der er løgne... men det kan du vel heller ikke finde ud

Thocor 2552.468

> Jeg gider ikke spilde min tid på alle dine angreb på personer.

Hvem har jeg angrebet i mit indlæg, og hvordan ?

> Og da slet ikke, så længe du fortsat ikke kan skrive et indlæg, uden
> at det altid skal være fuld af løgn.

Hvad af det jeg har skrevet er løgn, og hvorfor mener du det er løgn ?

> Men det har du jo fået at vide mange gange før.

--
Bad deeds, and deeds hurtful to ourselves, are easy to do; what is
beneficial and good, that is very difficult to do.