Re: Dansker tiltalt for blasfemi, fordi han har afbrændt Koranen og offentliggjort video herom - Re: 2017 uge 08 (news samlet)

Subject: Dansker tiltalt for blasfemi, fordi han har
Date: Wed, 22 Feb 2017 18:06:29 +0100, (CET 18:06, GMT 17:06)
19563 o8kgb6$ur8$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/blasphemy/19-563
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/expression/19-563
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/x7bKQ4Qe6wA/7DryzMpWDgAJ

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-02-22-for-foerste-gang-siden-trille-i-1971-dansker-tiltalt-for-blasfemi

> [...]
> oder was?
>
> HVORFOR skal nogen ***overbeskyttes*** (når nu vi andre - oprigtig
> talt - mener, at der er tale om noget okkult; altså noget
> djævelskab jævnfør 2. Kor. 11,44)!
>
> Det er sg_ da at træde ytringsfriheden under fode!
>
> Og læg mærke til, at han lagde videoen i islamkritisk forum,
> hvilket IKKE er det samme som et proislamisk forum, skønner jeg!
>
> Så ...
>
> Manden skal frifindes!
>
> -
>
> Han griner hele vejen til banken, mens Michelin-kollegerne kæmper for

Problemet er, at hvis ikke dette (Koranen) bliver modsagt, da har
satan (og alle hans løgne) jo vundet, apropos ...

Mig har helle-for-delle

Last OUTPUT: 19502 o5n4h3$g2c$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19564B