Hvor var han

Jon Tveten

Hvor var Jesus før han ble 30 år?

Lyrik

Den 12-05-2022 kl. 07:47 skrev Jon Tveten:

> Hvor var Jesus før han ble 30 år?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

I Dovre-Gubbens hal i Norge! Hvor ellers?

Jon Tveten

In article <t5i886$lij$2...@dont-email.me>, jenser...@gmail.com says...
Å, ja søn av Odin!

Lyrik

> Å, ja søn av "Einrikr"!

jenserik

Jon Tveten

In article <t5jk47$mhv$1...@dont-email.me>, jenser...@gmail.com says...
Jeg skrev ikke det du siterer!

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Næh! Jeg rettede det bare så det blev korrekt. Derfor viste jeg også at
det var min tilføjelse ved at sætte det i anførselstegn.
Du har det jo med kun at skrive et enkelt ord eller to. Fint nok. Du får
svar i samme stil.

jenserik

Vidal

Roligt nu, Einrikr betyder mægtig hersker på
gammelnorsk. Så den er ikke helt gal, når du
spørger efter Jesus, Guds søn.

Tom Klausen

tomsrk55:
Altså samme betydning som det danske navn Erik.

>Så den er ikke helt gal, når du
> spørger efter Jesus, Guds søn.

tomsrk55:
Jo, helt gal; da Jon spurgte om hvor Jesus var i
årerne inden han fyldte 30.

mvh Tom

Jon Tveten

In article <627e2dde$0$707$1472...@news.sunsite.dk>, vi...@webspeed.dk
says...
Så nå kan man godt endre andres tekster?

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tilføje!Du siger min far var Odin. Så du må godt ændre min fars navn? Og
pådutte det på mig? Min far var Erik. På gammelnordisk Einrikr.

Så kan du godt bøvle videre.

jenserik

Tom Klausen

tomsrk55:
Tjek lige, hvor kommaet er placeret, Tumpe Jens!

mvh Tom

EXLEX

Personligt mener jeg, at det ville være *LANGT* mere interessant, at få
oplysninger om guds forældre.

Holdt de øje med ham, da han fiksede "skabelsen", eller havde han
dengang opnået en alder, hvor den slags kunne overlades ham på egen hånd?
...en hel del usikkerhed kan spores igennem bibelhistorien.

--
EXLEX

Jon Tveten

In article <t5ln4u$eb1$1...@dont-email.me>, jenser...@gmail.com says...

Thocor 5631.961

Lyrik wrote:

> [...]
> det var min tilføjelse ved at sætte det i anførselstegn.
> Du har det jo med kun at skrive et enkelt ord eller to. Fint nok. Du får

Nej, du citerer Jon for at have skrevet:

Men du har rettet/ændret i det. Så dit citat bliver uærligt.

Hvis du vil rette i det, må du tilføje det nedenunder.

Vi bør som minimum, kunne stole på, at hvis man citerer andre, så
citerer man korrekt, uden at "pille" i det.

--
You will not be punished for your anger
you will be punished by your anger