Anti-NT bagvaskere flygtede pÄ denne ng

Bo Warming

De der foragtede Jesu ord om DEN KASTE FØRSTE STEN DER SELV ER REN

og som injurierede ubegrundet om narcisisme og tvivlsom kristendom mm.

kunne aldrig svare pÄ pÄvisningen af modstrid mellem NT og deres handlinger.

Er det ikke tankevĂŠkkende?

Kan man mon hÄbe pÄ at de har lÊrt at de stÄr som farisÊere og rummer
selvmodsigelse, og vil lĂŠre af det?

Pjattet om at der skulle vĂŠre mindre kristendom hos indvandringskritikere
end hos Leif Bork Hansen typer, kan ingen tage alvorligt, nÄr der ikke kan
gives logiske argjumenter for mudderkastning mod kristne debatĂžrer som jeg.

Nogle har undskyldt injurier som om de havde sÄret. Det har de aldrig. De
har kun udstillet egen intolerance.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 KĂžbenhavn N

Henrik Vestergaard

God formiddag Bo

"Bo Warming" <ELTZNX...@spammotel.com> skrev i en meddelelse
[...]

> [...]
> gives logiske argjumenter for mudderkastning mod kristne debatĂžrer som

Nu synes du ikke du tager munden lidt for fuld, vel?

Glem ikke at kristendommen som ideologi er blind overfor race
(Galaterbrevet, kapitel 3)

v26 For I er alle Guds bĂžrn ved troen, i Kristus Jesus.
v27 Alle I, der er dĂžbt til Kristus, har jo iklĂŠdt jer Kristus.
v28 Her kommer det ikke an pÄ at vÊre jÞde eller grÊker, pÄ at vÊre trÊl
eller fri, pÄ at vÊre mand og kvinde, for I er alle én i Kristus Jesus,
v29 og hÞrer I Kristus til, er I ogsÄ Abrahams afkom, arvinger i kraft af
Guds lĂžfte.

Derfor synes det mindre interessant hvad du kan tage alvorligt, hvis man
tager skriftens omtale af race og sĂŠtter i forhold til dine gentagne
indlĂŠg...

> Nogle har undskyldt injurier som om de havde sÄret. Det har de aldrig. De
> har kun udstillet egen intolerance.

I kan fÄ jeres egen klub...

;-) Henrik, Slagelse

"Henrik Vestergaard" skrev
(news:4024a2fd$0$25805$ba62...@nntp03.dk.telia.net):

> God formiddag Bo
[ ... ]

> [...]
>
> Derfor synes det mindre interessant hvad du kan tage alvorligt, hvis man
> tager skriftens omtale af race og sĂŠtter i forhold til dine gentagne

Amen.

SÊdemanden gik ud for at sÄ.

Og som han sÄede, faldt noget pÄ vejen; og fuglene kom og Äd det op.

Noget faldt pÄ stengrund, hvor det ikke havde megen jord, og det kom straks
op, fordi det ikke havde dyb jord; men da solen steg, blev det svedet, og
det visnede, fordi det manglede rod.

Noget faldt iblandt tidsler, og tidslerne voksede op og kvalte det.

Og noget faldt i god jord og bar frugt ...

(Matt.13,1-9; 18-23)

Med kĂŠrlig broder-hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1400 news:TktTb.83213$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0792=1458

Bo Warming

"Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> wrote in message

> Glem ikke at kristendommen som ideologi er blind overfor race
> (Galaterbrevet, kapitel 3)

Hos DNSB er der racisme - hos Glistrupiser og DF er der sÄ lidt racisme som
i SF

Husk at §266b som jeg er dÞmt efter belyves af journalister til "racisme-§"
men har intet med racisme at gĂžre.

> [...]
> eller fri, pÄ at vÊre mand og kvinde, for I er alle én i Kristus Jesus,
> v29 og hÞrer I Kristus til, er I ogsÄ Abrahams afkom, arvinger i kraft af

Glistrup, Nietzsche og jeg er sÄ uracistiske som biblen. Kun krigerkultur er
vi defensive overfor.

De

> I kan fÄ jeres egen klub...

Men vi vil gerne have gjort Andreas Falck typer tolerante og vi er godt pÄ
vej, for engang sÞgte han at hive elektronisk tunge ud af munden pÄ mig, men
da netbetjente ikke kunne hjĂŠlpe ham, kom han til fornuft og blev mindre
censurliderlig.

Bo Warming

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> SÊdemanden gik ud for at sÄ.
>
> Og som han sÄede, faldt noget pÄ vejen; og fuglene kom og Äd det op.

Had-hetz om narcissisme faldt pÄ stengrund, men det ville vÊre interessant
at fÄ oplyst basis for den fejlagtige anklage.

Henrik Vestergaard

Godaften Bo

> "Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> wrote in message
> Hos DNSB er der racisme - hos Glistrupiser og DF er der sÄ lidt racisme
som
> i SF

HVIS DNSB og/eller Glistrup nogensinde formÄr at samle nok stemmer til at
komme IND i Folketinget, kan man begynde at sidestille jer ud fra
demokratiske spilleregler. Indtil da mÄ det - ud fra befolkningens stemmer -
vĂŠre at opfatte for uspiseligt i et demokrati... ;-)

> Husk at §266b som jeg er dÞmt efter belyves af journalister til
"racisme-§"
> men har intet med racisme at gĂžre.

Har §266b intet med racisme at gÞre?

....Den skal vi VIST have en forklaring pÄ... ;-)

> Glistrup, Nietzsche og jeg er sÄ uracistiske som biblen. Kun krigerkultur
er
> vi defensive overfor.

Det kunne jo anfĂžres at nogle ser spĂžgelser alle vegne -- men det henhĂžrer
vist under dk.politik og ikke herinde! ;-)

> [...]
men
> da netbetjente ikke kunne hjĂŠlpe ham, kom han til fornuft og blev mindre

Ligesom Andreas kan have en dÄrlig dag, ser det ud til at du, Bo Warming,
har det hele Ă„ret!!! ;-D

Bo Warming

> [...]
stemmer -
> vĂŠre at opfatte for uspiseligt i et demokrati... ;-)

Du er tydeligvis tilhĂŠnger af flertalsdiktatur.
Mindretal skal trynes?
Jeg mener man skal i det demokrati tage synspunkter seriĂžst uanset om et
parti ikke er kommet over spĂŠrregrĂŠnsen

> "racisme-§"

> Har §266b intet med racisme at gÞre?
> ....Den skal vi VIST have en forklaring pÄ... ;-)

NÊvnte straffelovs-§ er en injurie-§ der muliggÞr offentlig pÄtale nÄr
GRUPPER forhÄnes, fx nÄr bÞsser og lesbiske forhÄnes.

I mit tilfĂŠlde har jeg skrevet sandheder om en kultur, den muhamedanske.
Der er intet om hudfarve eller race i det.
Men den folkelige mÄde jeg fremfÞrte lovforslags-behov oplevedes af
anklagemyndigheden som nedvÊrdigende sÄ jeg fik en pjatbÞde, jeg aldrig
behĂžver betale.

Er du ikke selvmodsigende at rejse et spÞrgsmÄ, du siden kalder OT?

Og er din gerningsretfĂŠrdige ,lovreligiĂžse fordĂžmmelse ikke anti-NT,
anti-kristen, anti-jesus?

Der er intet i strid med NT i hvad DF stÄr for, incl nÄr de Þnsker at pastor
Leif Bork Hansen skal overholde dansk lov - hvilket jeg ikke gÄr meget op i.
Det kan kun skade godhedsindustrien at en af dens prĂŠster er en forbryder,
hvillket har med Kejserens rige og ikke med Guds rige at gĂžre.

Henrik Vestergaard

God aften Bo Warming:

> [...]
> Jeg mener man skal i det demokrati tage synspunkter seriĂžst uanset om et
> parti ikke er kommet over spĂŠrregrĂŠnsen

Jamen, det er interessant. NĂ„r du befinder dig under spĂŠrregrĂŠnsen, er denne
irrelevant. Men i virkeligheden fortĂŠller spĂŠrregrĂŠnsen jer at I skal have
fin-tunet jeres holdninger, for at modsvare demokratiets spilleregler --->
demokrati betyder "flertallet regerer", ikke "fornuften regerer".... SĂ„ lev
med det! ;-)

> [...]
> Men den folkelige mÄde jeg fremfÞrte lovforslags-behov oplevedes af
> anklagemyndigheden som nedvÊrdigende sÄ jeg fik en pjatbÞde, jeg aldrig

StÄr det i dommen, at du ikke behÞver betale den pÄdÞmte bÞde?

> Er du ikke selvmodsigende at rejse et spÞrgsmÄ, du siden kalder OT?

Nej. Det er muligt du ikke kan lide at man udfordrer din pÄstand om at §266b
"intet har med racisme at gÞre" -- men det er mÄske kun dig, hr. Bo Warming,
der mÄ revidere den lÞbende debat?

> Og er din gerningsretfĂŠrdige ,lovreligiĂžse fordĂžmmelse ikke anti-NT,
> anti-kristen, anti-jesus?

Det mener jeg ikke. Man spĂžrger ind til en nĂŠrmere forklaring om dine
pÄstande.... Hvis det er anti-kristent, sÄ ophÞrer al sund fornuft...

Du er tvĂŠrtimod en af dem der ikke lĂŠngere evner at skelne mellem dk.politik
og dk.livssyn.kristendom -- og det kan godt vĂŠre at andre ikke vil bedĂžmme
denne manglende evne. Men jeg frygter bestemt ikke at give min mening om
Glistrup eller dine repetitive indlĂŠg til kende. Vi andre spiller ud fra
demokratiske spilleregler, ud fra den forstÄelse at det er et kristent
menneskesyn, der er lagt til grund for valget af demokrati som styreform...

Mange kristne vil Þnske et teokrati -- men da Gud IKKE pÄ nuvÊrende
tidspunkt har Äbenbaret et sÄdant system for os alle her pÄ jorden, mÄ vi
leve efter bedste evne med den fornuft der blev os givet...

> [...]
> Det kan kun skade godhedsindustrien at en af dens prĂŠster er en forbryder,
> hvillket har med Kejserens rige og ikke med Guds rige at gĂžre.

Interessant, at du ikke gÄr sÄ meget op i hvorvidt man skal overholde dansk
lov... Du er tydeligvis trÊngt op i en krog, nÄr du reelt skal afgÞre hvad
der er vigtigt i vort land. De fleste af os danskere stÄr bag mottoet pÄ
Byretten i KÞbenhavn: "Med lov skal land bygges".... Men sÄdan er der sÄ
meget... ;-)

Bo Warming

> [...]
> demokrati betyder "flertallet regerer", ikke "fornuften regerer".... SĂ„
Jeg er imod spĂŠrregrĂŠnsen uanset hvem der har succes med at lefle for
vĂŠlgerne
Jeg bĂžjer mig som du for grundlovens krav om flertalsdiktatur

> StÄr det i dommen, at du ikke behÞver betale den pÄdÞmte bÞde?

Erfaringer fra tidligere domme gĂžr sikkert, at man kan slippe for at betale.

> [...]
§266b
> "intet har med racisme at gÞre" -- men det er mÄske kun dig, hr. Bo

Gid du ville udfordre mine pÄstande og ikke blot veksle mellem at bringe
emnet op og kaldet det OT

> Det mener jeg ikke. Man spĂžrger ind til en nĂŠrmere forklaring om dine
> pÄstande.... Hvis det er anti-kristent, sÄ ophÞrer al sund fornuft...

Jeg har intet imod dit OT - men da du klager over mig, pÄpeger jeg at du
kaster med sten selvom du bor i glashus

> [...]
> demokratiske spilleregler, ud fra den forstÄelse at det er et kristent
> menneskesyn, der er lagt til grund for valget af demokrati som

VIGTIGT: du kan ikke pÄvise noget punkt hvor Glistrup og jeg er mindre
demokratiske end du eller mindre kristne
PRØV

> [...]
> der er vigtigt i vort land. De fleste af os danskere stÄr bag mottoet pÄ
> Byretten i KĂžbenhavn: "Med lov skal land bygges"....

Ingen er mere tilhĂŠngere af loves overholdelse end Lov-og-orden partiet DF
og Glistrup.

Jyske lovs indledning om at Med lov skal land bygges
er alle enige om
Du antyder at have en overlegenhed mht lov eller tro. Forklar

Glistrups selvafslĂžring af nul-trĂŠk-% var en idealistisk gerning hvormed
Glistrup dÞmte sig selv til fÊngsel, altsÄ ofrede sig, for at gavne sit
land.

"Bo Warming" skrev
(news:v%8Vb.415$l47...@fe12.usenetserver.com):

Memory ON:

1047 news:PSjCb.57497$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

> "Bo Warming" skrev
> (news:P35Cb.1342$iz....@fe14.private.usenetserver.com...):

> "Rivejernet" (simulering):
> - "Du genvandt din selv-respekt, men blev du ogsÄ lykkelig ?"

Med lugejern-hilsen

[...]

0666+0796=1462

"Bo Warming" skrev
(news:v%8Vb.415$l47...@fe12.usenetserver.com):

Du kredser FORTSAT omkring ordet *narcissisme*, se tillige ...

Og hvorfor nu det ?

Det forekommer mig, at du med mit ordvalg, se ...

1159 news:8fmLb.69431$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1277 news:R37Pb.76370$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1300 news:XsNPb.77056$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1306 news:IBRPb.77131$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1311 news:m5TPb.77225$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1312 news:2oTPb.77230$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1313 news:1oTPb.77229$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1315 news:wLTPb.77235$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1333 news:gpeQb.78495$jf4.5...@news000.worldonline.dk
1346 news:3qrQb.78625$jf4.5...@news000.worldonline.dk

... fĂžler dig ringeagtet, skĂžnt jeg hverken er din kone eller anden
nÊrtstÄende person.

Cyril Malka skrev nogle visdomsord, som godt kan bruges i denne sammenhĂŠng:

Subject: Re: Homoseksualitet er ikke medfĂždt
28. januar 2004 CET 11:10

> Det er *ikke* omgivelsernes misbilligelse, der fĂžrer til lav selvtillid,
> men personens evne til at tage det til sig.
>
> For eksempel: - siger du til mig: Øv, du er bare sÄ snotdum. SÄ vil det
> ikke rÞre mig. siger min kone det samme til mig, sÄ vil jeg tage det
> mere alvorligt. Det er ikke desto mindre det samme, der er sagt i begge
> tilfĂŠlde. Men, i det fĂžrste tilfĂŠlde, kommer det fra en person, til hvem
> jeg ikke giver noget magt over min fĂžlelsesliv (dig) og i det andet
> tilfĂŠlde fra en person til hvem jeg giver en vis magt (min kone).

Det er NETOP denne lave selvtillid, som TVINGER dig til at mobilisere et
forsvar i al evighed (ogsÄ selv nÄr alle sÄkaldte ydre fjender eventuelt
skulle vĂŠre nedkĂŠmpet).

Et konkret eksempel pÄ, at dette forsvar krÊnger over, findes i dit ordvalg
8. februar 2004 CET 09:50
Newsgroup: dk.politik
Subject: Fuck dig din luderSKAL SKOLEN STRAFFE MUDDERKAST?

Du kan - med andre ord - ikke selvstĂŠndigt distancere dig fra de sygelige
narcissistiske tilbÞjeligheder. LigesÄ snart du har spejlet dig (i andre
mennesker) og gÄr bort, har du glemt, hvem du er (Jak.1,22-24).

1450 news:73wUb.85464$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> Som Ă„ben by uden mur er en mand,
> der ikke kan styre sit *sind*.
> (Ordsp. 25,28)

Du mangler selvindsigt, og det er denne indsigt, Jesus kan tilbyde dig, for
du er og bliver IKKE lykkelig, sÄlÊnge du fortsÊtter i denne trÊdemÞlle (det
er jo en skrue uden ende).

Jesus siger:

"Hvis I bliver i Mit ord,
er I sandelig MIne disciple,
og I skal forstÄ sandheden,
og SANDHEDEN SKAL FRIGØRE JER."
(John.8,31-32)

Heaven-Break (2004-02-08, CET 11:08)
- "Amen."

[...]

0666+0799=1465

Henrik Vestergaard

God formiddag Bo Warming

"Bo Warming" <ELTZNX...@spammotel.com> skrev i endnu meddelelse

> Jeg er imod spĂŠrregrĂŠnsen uanset hvem der har succes med at lefle for
> vĂŠlgerne
> Jeg bĂžjer mig som du for grundlovens krav om flertalsdiktatur

SĂ„ fik vi da i det mindste Ă©t resultat... ;-)

> Erfaringer fra tidligere domme gĂžr sikkert, at man kan slippe for at
betale.

Javel... ;-)

> §266b
> Warming,
> Gid du ville udfordre mine pÄstande og ikke blot veksle mellem at bringe
> emnet op og kaldet det OT

Hvor ser du vekslingen?

> Jeg har intet imod dit OT - men da du klager over mig, pÄpeger jeg at du
> kaster med sten selvom du bor i glashus

Hvordan synes du selv din sÊtning besvarer spÞrgsmÄlet om at vÊre
anti-kristen - en pÄstand du selv kaster pÄ bordet, og derefter viser det
sig jo, som i sÄ mange andre trÄde, at din evne til seriÞs argumentation
hurtigt ophĂžrer...

> [...]
> VIGTIGT: du kan ikke pÄvise noget punkt hvor Glistrup og jeg er mindre
> demokratiske end du eller mindre kristne

Du har Äbenbart ikke hÞrt om Google-sÞgning pÄ gamle indlÊg og/eller at man
kan huske hvilke debatter man tidligere har vĂŠret involveret i. Der er
grÊnser, isÊr nÄr du selv i trÄden har givet udtryk for manglende respekt
for loven med ordene: "...skal overholde dansk lov - hvilket jeg ikke gÄr
meget op i." (7-2-2004 kl. 22:17 -- lĂŠs dine egne ord!)

> dansk
> Ingen er mere tilhĂŠngere af loves overholdelse end Lov-og-orden partiet DF
> og Glistrup.

I sĂ„ fald giver du udtryk for BÅDE ikke at gĂ„ sĂ„ hĂžjt op i lovens
overholdelse, og nu pludselig at "ingen er mere tilhĂŠngere".....
Oxymoronernes holdeplads, eller?

> Jyske lovs indledning om at Med lov skal land bygges
> er alle enige om
> Du antyder at have en overlegenhed mht lov eller tro. Forklar

Antyder?

Ingen overlegenhed herfra.... Al Êre og respekt gÄr til Gud - det er Ham der
giver os talenterne! ;-)

> Glistrups selvafslĂžring af nul-trĂŠk-% var en idealistisk gerning hvormed
> Glistrup dÞmte sig selv til fÊngsel, altsÄ ofrede sig, for at gavne sit
> land.

Ja. Dengang var han ogsÄ en meget begavet mand med en positiv Änd. I dag
synes hver anden sĂŠtning fra ham og hans lakajer at skulle handle om
"muhammedanerne" (der helst skal udtales med tilpas ulden DEspekt), for at
kunne tiltrÊkke sig opmÊrksomhed fra folk der gerne pÄstÄr at vÊre kristne,
men egentlig lider af samme bitterhed overfor alt og alle....

Det Ăžnsker jeg ikke for vores land. En mere nuanceret tilgang til emnet med
BÅDE + og - i forhold til emnet ville gavne sagen!

Fortsat god sĂžndag. ;-)

Bo Warming

Du er god til google og mener at jeg har modsagt mig selv.

SĂ„ copypaste to udsagn som er i modstrid

NÄr man er frihedshelt mht at modarbejde nazicensur §266b fÄr man pjatbÞde
som kun dumme betaler

Det gÄr ikke i straffeattesten som menneskesmugler storkriminel
landsforrĂŠdder pastor Leif Bork Hansen

Bo Warming

> "Bo Warming" skrev
> (news:v%8Vb.415$l47...@fe12.usenetserver.com):
>
> Du kredser FORTSAT omkring ordet *narcissisme*, se tillige ...

Jeg finder det interessant at en angivelig meget kristen person er sÄ
dĂžmmesyg at han bruger dettte psykiatriske diagnoseord, som kunne give dig
bĂžde helt som Lotte Heise fik da hun kaldte JĂžnke for psykopat

Husk jeg er ikke morder, sÄ du vil kunne fÄ langt hÄrdere straf.

Men nu er jeg blot nysgerrig om du ved hvad ordet betyder og kan forklare
dine sĂŠre associationer til mig

"Bo Warming" skrev
(news:iYpVb.8257$R%.3989@fe03.usenetserver.com):

[ ... ] - The screw without an end.

1465 news:EboVb.86386$jf4.5...@news000.worldonline.dk

[...]

0666+0801=1467

"Kall, Mogens" skrev
(news:rPqVb.86454$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

WARNING

Do NOT read this unless You are a muslim !!!

-

Øvelse:
(startdato 24. januar 2004 CET 11:02)

FormÄl:
At (om muligt) lĂŠre "klienten" at gennemskue sin *usunde* narcissisme.

1333 news:gpeQb.78495$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> Hej Bo,
>
> Jeg ser, at mine ord har sÄret dig (du bliver ved med at kredse om emnet
> narcissisme).
>
> Undskyld for dette.

"Klientens" reaktion:

> Du kan beklage, at dine ord afslĂžrede din behandlerholdning, hvis
> formynderiskhed og ynk har fascisme-mindelser, men ord kan ikke sÄre mig.

Feedback (spejlning):

1346 news:3qrQb.78625$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> "Spejlet":
>
> Av! Der blev jeg godt nok Êdt med bÄde hud-og-hÄr (apropos *konsumere*)

Kommentarer:
"Klienten" gennemskuede ikke sig selv vha. symptom-genkendelse.

At "klienten" har behov for at kompensere for de i barndommen tidlige
ydmygelser gennem en autoritĂŠr magtudĂžvelse, kommer til udtryk i form af
fremmedhad, samt konkrete sÊtninger, sÄsom ...

> ... som kunne give dig

> bĂžde helt som Lotte Heise fik da hun kaldte JĂžnke for psykopat
>
> Husk jeg er ikke morder, sÄ du vil kunne fÄ langt hÄrdere straf.

Årsagen til de aggressive tanker og fantasier om hévn, skyldes udeblivelsen
af bekrĂŠftelse fra andre samt deres beundring, idet "klientens" ikke er i
stand til at opbleve dybe fĂžlelser af tab og sorg.

"Klientens" navn kunne for sÄ vidt godt vÊre Muhammed
(ca. 570-632, Muhammad ibn Abd-Allah)

(apropos *en smertelig straf*)

[...]

0666+0802=1468

Henrik Vestergaard

Hej Bo

> Du er god til google og mener at jeg har modsagt mig selv.
> SĂ„ copypaste to udsagn som er i modstrid

At du ikke evner at lĂŠse indenad, er ingen overraskelse. Ordvekslingen var:

===== citat =====

===== citat slut =====

> NÄr man er frihedshelt mht at modarbejde nazicensur §266b fÄr man pjatbÞde
> som kun dumme betaler

Deraf fĂžlger, at du kun mener det er dumme mennesker, der betaler deres
bĂžder???

Vi andre betaler da vores fartbĂžder f.eks., og derfor kan jeg kun Ăžnske en
god ferie, nÄr du en dag fÄr en forvandlingsstraf -- sÄ slipper vi for dine
udgydelser i alt for kort tid... ;-)

> Det gÄr ikke i straffeattesten som menneskesmugler storkriminel
> landsforrĂŠdder pastor Leif Bork Hansen

Store ord, men en klog mand sagde engang:

"Stor mand, lille skilt - Lille mand, stort skilt"

....Det kan du jo sÄ tÊnke lidt over den nÊste uges tid... ;-)

Ligesom du vÊlger og vrager imellem hvad du svarer pÄ i denne trÄd, mÄ du
forvente at vi andre fĂžrst vĂŠlger det store detektivarbejde den dag du
behandler det der prĂŠsenteres...

Bo Warming

> [...]

> god ferie, nÄr du en dag fÄr en forvandlingsstraf -- sÄ slipper vi for

Det mÄ altsÄ konkluderes, at der var ingen selvmodsigelse i noget jeg har
skrevet.

Pastor Leif Bork Hansens straffelovsovertrĂŠdelse er af en karakter, hvor den
pletter hans straffeattest og bispen burde fyre ham, og han er nĂždt til at
betale sine bĂžder.

Men jeg bevÊger mig i en mild grÄzone hvor der ikke sker forvandlingsstraf -
min bagatelforeseelse kan jeg kvĂŠrulere mig ud af,
Da jeg indkaldtes til HorserĂžd, bad jeg om afdragsordning, som jeg intet har
betalt af pÄ.
Statens incasso er lemfeldig og jeg begÄr ingen kriminalitet ved min
omgÄelse af bÞdebetaling.

Henrik Vestergaard

Hej Bo

> Det mÄ altsÄ konkluderes, at der var ingen selvmodsigelse i noget jeg har
> skrevet.

SĂ„dan som du forstod det du fjernede fra citation taler for sig selv... ;-)

> [...]
har
> betalt af pÄ.
> Statens incasso er lemfeldig og jeg begÄr ingen kriminalitet ved min

Det lyder som bevidst omgÄelse, og vil i sig selv blive strafbar -- og er i
forvejen umoralsk...

Bo Warming

> Det lyder som bevidst omgÄelse, og vil i sig selv blive strafbar -- og er
> forvejen umoralsk...

Hvilken lov-§ muliggÞr straf for ikke at betale sin bÞde. ???

Hvis man er grovkriminel som menneskesmuglere, sÄ gider de effektiv
incasso - men det er ikke straf

Hvis man blot forhÄner muslimer, sÄ lar systemet 3 og 5 vÊre lige og
glemmer.

Henrik Vestergaard

Hej Bo

> Hvilken lov-§ muliggÞr straf for ikke at betale sin bÞde. ???

Forvandlingsstraf har vel en paragraf -- det kan Politiet oplyse dig om. Jeg
ved bare at min rest pÄ en bÞde pÄ 2.500,- manglede der 1.500,- Pludselig
fik jeg valget: betal resten eller 4 dages forvandlingsstraf. SĂ„ valgte jeg
at betale.

Bo Warming

"Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> wrote in message
Vi nÊrmer os sand erkendelse - at din anklage mod mig baseres pÄ hvad du
ved om dig selv

Vedr mit kreativt udviklede smuthul, som virker upÄklageligt, sÄ er det i
TV2 idag nÊvnt at talrige hÄrde kriminelle handler endnu mere i strid med
lovens Änd og det er uproblematisk. Men de kan aldrig fÄ Þget straf, som du
pÄstod for de har stadig kun overtrÄdt een oprindelig §

Det gÊlder ogsÄ min lykkeskabende sabotage af censur.

Rasmus Underbjerg Pinnerup

"Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> mĂŠlte sligt:

>ved bare at min rest pÄ en bÞde pÄ 2.500,- manglede der 1.500,- Pludselig
>fik jeg valget: betal resten eller 4 dages forvandlingsstraf. SĂ„ valgte jeg
>at betale.

Hvad er forvandlingsstraf? Newspeak for fĂŠngsel og formaning?

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Wolfhart Pannenberg var ogsÄ en Økumenisk stridsmand,
hvad jeg og Gud foragter!"

Bo Warming

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> wrote in
message news:a6pi20d21h7ueg4ap...@4ax.com...

> "Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> mĂŠlte sligt:

> Hvad er forvandlingsstraf? Newspeak for fĂŠngsel og formaning?

Hvis man ikke betaler bĂžde kan man - hvis man er uheldig - blive hentet til
bĂždehefte

Det er ikke kun rockere der gĂžr dyd af at sĂžrge for at denne
forvandlingsstraf ikke kommer pÄ tale.
Rockere sĂžrger for ikke at vĂŠre hjemme
Jeg kvĂŠrulerer med dem der siger jeg skal mĂžde i HorserĂžd til
forvandlingsafsoningen og sÄ ryger den til incasso og sÄ sker intet.