Andagt: Vær på forkant med dit liv i bøn

Ole Madsen

Feb 13, 2024, 11:50:21 AMFeb 13
Bøn

Vær på forkant med dit liv i bøn
Skrevet af Ole Madsen

Heb 4.16
Derfor lader os træde frem med Frimodighed for Nådens Trone, for at vi
kunne få Barmhjertighed og finde Nåde til betimelig Hjælp. (eller til
rette tid som 1948nt siger)

Vejskilte der siger "fare forude", "ret ind" er der også nogle af i
vores liv. Hvis vi ved at der er problemer forude, så stop op og bed
mens du stadigvæk kan, så du ikke kommer til at stå i det til halsen.

Vær på forkant, og gør noget før det er for sent.

I god tid, bed. Vær på forkant med dine problemer og bombarder himmelen
med bønner angående din situation og kommende.

"Ransag mig Gud, og vis mig hvad der ligger forude." Både det vi ikke
kan se, men også det der ligger lige for.

Bjarne

Feb 14, 2024, 4:42:41 PMFeb 14
Det er ihvertfald gode råd.
Så tak for dem