ET-"phone"-call to Der Führer - Was: Einem hilsen til der Führer - Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar

ET-"phone"-call to Der Führer - Was: Einem hilsen til der Führer -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar

File 22.867 ...
Russia
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-867
Excorsismus
https://sites.google.com/view/kall-excorsismus/files/22-xxx/22-867

Headline:

ET-"phone"-call to Der Führer - Was: Einem hilsen til der Führer

-

Interrupt RETURN from ...

Anonymous nr 2304
Anonymous nr 2304
https://sites.google.com/site/anonymousnr2304/

(
And then einem tanke-ide *fødes* (in my brain)

Hørt vist nok et eller andet sted på en "Google-parkeringsplads":

Advarsel!

Vi har hørt fra anden side, at De er en dum skid! You know:
Einem *Asshole*!

Og i den forbindelse vil vi gerne ha' lov at opsige vores
samarbejde.

Der Führer. Er dette einem aftale ?

And then I heard a voice (from Heaven) said (my own):

Quit the bad deal with the devil...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice of
ET):
2021-04-28, Wednesday, day no 118, CET 09:37, GMT 07:37)
- "In the name of the Father!"

Quit the bad deal with the devil, Mr. *Asshole* ...
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
=>
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852/russian/own-001

-
_________________

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2021-04-27 kl. 20.50
49 min. sidenMark Lindved Norup
Advokat får fri proces i sag om dansk kvinde, der sidder i syrisk fangelejr

TV2:
Dagens overblik: Milliarddyre advokatregninger kan ende i danskernes lommer
27. apr. 2021, 20:45

-
__________________________

UFO-investigation-news (UFO-efterforsknings-nyheder):

Google vandalism (Google hærværk):

An evil Google-demon came from hell to steal my time and to
destroy my files (including the entire UFO-archive)!

En ond Google-dæmon kom fra helvede for at stjæle min tid og for
at ødelægge mine filer (inklusiv hele UFO-arkivet)!

For more information see ...

Subject: Har du nogensinde hørt om PanAm-syndronet ? -
Re: Idiotistan -
Re: Sminke-partiet Google (*Billigmandslort*)! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 15:51:40 +0200
22854 news:60817f6f$0$675$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/google/22-xxx/22-854
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/nlJpvofhAgAJ
+
https://sites.google.com/view/kall-ghoogle/files/22-858b

Det får uheldigvis så den SKADELIGE *konsekvens*, at
UFO-efterforskningsarbejdet de næste 4 måneder (inden Google
deadline den 1. september 2021) IKKE kan foregå så effektivt som
ønsket! Jeg er TVUNGET til at redde, hvad reddes kan. Sorry ET! ... :-(

Last OUTPUT: 22800 news:6052548e$0$675$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/RXkOY_yABQAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 22867