Re: Hørt på KristenDemokraternes landsmøde (vist nok) - Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar

Re: Hørt på KristenDemokraternes landsmøde (vist nok) -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar

File 22.875 ...
https://sites.google.com/view/kristendemokraterne/files/22-xxx/22-8xx/22-875

Den 30-04-2021 kl. 10:03 skrev Kall, Mogens:

> [...]
>
> *Katastrofe* 2:
> Sodom (Bab edh-Dhra)
> https://sites.google.com/site/abraham175code/sodom
>
> (
>
> =>
>
> Expected:
>
> *Katastrofe* 3:
> 1,44 Sunmass
> Supernova eksplosion
>
> *Katastrofe* 4:
> Big Bang
>
> )
>
> =>
>
> Homework:
>
> Find markpointer in connection to Mount Carmel:

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra himlen sige:
(2021-04-30, Friday, CET 10:11-12, GMT 08:11-12)
- "Min ven! ... "

"Kanske" Gud nu gerne vil tale DIREKTE til *psykopaterne*!

Un moment, s'il vous plaît!

In the meanwhile listen to the music of Heaven ...
https://www.youtube.com/watch?v=DnJuxkl3VBI

Last OUTPUT: 22800 news:6052548e$0$675$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/RXkOY_yABQAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 22875