Bog om bibelforvanskninger

Bo Warming

Forresten kan jeg anbefale Martin Schwartz Laustens trebindsværk om Danmark
og Jøderne, vedr gennemgang af de mange forvanskninger af Jesu ord i biblen,
som ikke kun er om oversættelses og tegnsætningsfejl

Marcus er pessimistisk om passionsberetningen, Johannes er optimistisk, og
Paulus afviser pure Jesu ord om at kristendommen kun er for jøder. Vild
intern skitzo-splittelse - for det er jo menneskeværk.

At man er kritisk vedr detaljer, bliver man ikke mindre kristen af.

Og diagnose-skældsord om narcisisme kan alle jo smide i hoved på hinanden.
Vil man gøre sådant interessant, begrunder men. Eller man holder sig til
bolden og spilder ikke resourcer på manden
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N
Tel: 3586 1000, fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Andreas Falck

I news:jHSPb.4578$Km4....@fe01.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

[ ... ]

> holder sig til bolden og spilder ikke resourcer på manden

Det vil sige vi skal ignorere stort set alle dine indlæg da du
sjældent spiller en bold ud LOL

Men du har blot endnu engang fremført en påstand, men stadig ingen
dokumentation. Og den kommer vel heller aldrig kunne jeg tænke mig

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

"Bo Warming" skrev
(news:jHSPb.4578$Km4....@fe01.usenetserver.com):

[ ... ]

> Og diagnose-skældsord om narcisisme kan alle jo smide i hoved på hinanden.

Det er aldrig rart at få psykiatriske diagnoser påduttet, og hvad mig angår,
har jeg ingen kompetance hertil, idet jeg ikke er uddannet psykiater.
Dernæst har en diagnose kun sin berettigelse i behandlingsøjemed, og det er
heri emnet er kommet på bane, fordi flere og flere mennesker har stillet sig
selv (omtrent) dette spørgsmål:

Input memory:
1003 news:8pEBb.56523$jf4.3...@news000.worldonline.dk

> ... (gad i grunden vide, om der OVERHOVEDET ér en
> "nødbremse" i dette Express-tog ?)

Du stilte et spørgsmål vedr. lugejernet ...

Jump
1311 news:m5TPb.77225$jf4.4...@news000.worldonline.dk

-

Ihukom ordene fra i dag ... (personlig til dig) ...

1306 news:IBRPb.77131$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> Jesus-Break:
> 15:22
> - "Jeg ELSKER dig."