blod fuldmåne

Ole Madsen

i aften er den første i en serie af 4 blod fuldmåner

de andre kommer med ½ år imellem

Joel 2:31; Acts 2:20 & Revelation 6:12

når der har været samme serie i tidligere tider har det haft en stor
betydning i forhold til Israel

KH

Ole

Harald Mossige

Og hva er så en "blodfullmåne"?

HM

Vidal

Blodmåne eller rödmåne är det folkliga namnet på en månförmörkelse där
man uppfattarmånen som allt från orange till mörkröd. Blodmåne har också
namnet hunter´s moon som kommer från att jägare jagade och dödade under
den röda månen.

"Ole Madsen" <o-ma...@privat.dk> skrev ...

Sent: Tuesday, April 15, 2014, CET 07:42, GMT 05:42
Subject: blod fuldmåne
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/F4aMM0_xZjE/qcyhBOPhlLsJ
Udfordringen havde en artikkel om det for noget tid siden ...
http://udfordringen.dk/2014/03/har-4-blodmaaner-mon-en-betydning/

Og Jesus taler om Menneskesønnens ***tegn***, som skal vise
sig på himlen (i forbindelse med sin genkomst) ...
http://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+24%3A30&version=DN1933

Men hvad der helt præcist ligger i ordene, ved vi endnu ikke!

Om Jesu Genkomst kan inkludere et møde med en fremmed civilisation
ude fra Rummet, vil jeg IKKE længere udelukke.

Og tegnene kan allerede således godt være begyndt i form at ... tja,
hvad skal jeg kalde det ... tilkendegivelser, der varsler ***dom***
over de onde, apropos Sodoma ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

Compare with ...
http://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+24%3A31&version=DN1933
and ...
http://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+13%3A24-30&version=DN1933

Men vi ved - som sagt - intet med sikkerhed endnu!

Last OUTPUT: 17249 news:532c130a$0$298$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 17351

Ole Madsen

i kan se den live lige nu på http://abcnews.go.com/Live/ indtil 12 dansk
tid cirka

Harald Mossige

Det skulle innebære at "blodfullmåne" er synonymt med "måneformørkelse"?

HM

Vidal

En måneformørkelse med særlige optiske kvaliteter.