Om at la' al det gamle urene dø til Jesu kors - Was: Vil la 14-åringar i Egypt gifte seg ... 2012 uge 19 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Sunday, May 13, 2012, CET 08:15, GMT 06:15
Subject: Vil la 14-åringar i Egypt gifte seg -
Re: 2012 uge 19 (news samlet)
14315 news:4faf5187$0$285$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f85cbce58c97310c

> [...]
> at præge en hel nation i negativ retning!
>
> Så lyt til mit råd:
>
> Træk pikken tilbage i bukserne, dit væmmelige, *egoistiske*
> SVIN !!!
>
> Kvinden er ikke bare et bolledyr sat i verden for at
> tilfredsstille dig!
>
> Hun er en *ligeværdig* partner, og dét SKAL du respektere!
>

> Jamen i bogen på siden 116 står der, at hun er mindreværdig!
> (kunne du så hertil indvende)
>
> Og det viser jo blot, at der er noget galt med den bog, siden
> den undertrykker kvinder ved at gøre hende til en

I dag var jeg til forbøn i Kirken, fordi mit sprog er blevet al for groft
(og navnlig vulgært). Jeg skygger jo for Jesus!

Det var rart at bekende synd og *anholde* den i Jesu navn. Sankt
Jakob skriver:

"Bekend derfor jeres synder for Hverandre ..."

(Jak. 5,16a)

Når man bekender synd til et menneske, der har fået betroet
forbønstjenesten, da kommer man frem i lyset og dermed mister
mørket herredømmet over en og synden dør til Jesu korsdød på
golgathas kors!

Vi bad om, at Gud - i stedet for det grimme sprog - lagde noget
nyt rent i mit hjerte, som ku' herliggøre Jesus, og glad gik jeg hjem ... :-)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 14251 news:4f95d09e$0$294$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 14316

Bo Warming

snip

I Danmark har Holberg skabt debat om ikke unge skal gifte sig udfra
sympati

Arabere ønsker slægts-alliancer og det er DER problemet er

Jeronimus er control-freak i Cairo - ikke liderbuks

Bo Warming

On Sun, 13 May 2012 18:15:49 +0200, Bo Warming <bw...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Arabere �nsker sl�gts-alliancer og det er DER problemet er
>
>Jeronimus er control-freak i Cairo - ikke liderbuks

Tillad aktiv d�dshj�lp - why not?