Ikke gennem noget menneskes styrke - Re: Venindes søster fundet sammen med sin ex-mand igen + Heaven-break - Re: 2018 uge 17 (news samlet)

Subject: Venindes søster fundet sammen med sin ex-mand igen + Heaven-break -
Re: 2018 uge 17 (news samlet)
Date: Fri, 27 Apr 2018 08:51:42 +0200, GMT 06:51
20568 news:5ae2c82f$0$705$1472...@news.sunsite.dk
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/20-568
Udfordringen:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/20-568
Litteratur, Skilt - men ikke fra Gud:
https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/skilt-men-ikke-fra-gud/20-568
The second coming of Jesus Christ (Jesu Kristi genkomst):
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/the-second-coming/20-568
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/K8oCEJ4WLuQ/lqy6We6BAgAJ

> [...]

> Jeg hørte - for øvrigt - i går en glædelig nyhed, at en venindes
> (*1) søster har fundet sammen med sin ex-mand igen.
>
> Tillykke med dette og må Herren° *velsinge* Jer heri ... :-)
>
> *1:
> Hende jeg berettede om forleden dag:

>     News:dk.politik
> Subject: Heaven-Break: Boykot pga. *smittefare* disse menigheder
>         (der fordrejer Guds Ord)! -
>     Re: 2018 uge 16 (news samlet)
> Date: Sun, 22 Apr 2018 10:39:37 +0200, GMT 08:39
> 20554 News:5adc49f9$0$711$1472...@news.sunsite.dk
> Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...:

Interrupt from ...

YouTube kanal: Jesus siger
Playlist: Lovsang
https://www.youtube.com/watch?v=1K_y7_qmKZE&list=PL7OOVGEJZ9we-GKuwPKjeJYTGSQoXveAg

Syng med:

Ikke gennem noget menneskes styrke
eller kraft skal det ske.

Ikke gennem noget menneskes styrke
eller kraft skal det ske.

Men igennem Min Ånd, siger Herren,
Ja, igennem Min Ånd.

Ikke gennem noget menneskes styrke
eller kraft skal det ske.

Tekst og Musik skrevet af
Leif Larsson + Svante Myrén

Bibelteksten, der synges fra: Zak. 4,6
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zac+4.6&version=DN1933

Becifring:

C_________________Am
Ikke gennem noget menneskes styrke
Dm____G7_____________C
eller kraft skal det ske.

__________________Em
Ikke gennem noget menneskes styrke
Dm____G7_____________C__C7
eller kraft skal det ske.

F_______________C
Men igennem Min Ånd, siger Herren,
Am___D7_________G__G7
Ja, igennem Min Ånd.

C_________________Am
Ikke gennem noget menneskes styrke
Dm____G7_____________C_F_C
eller kraft skal det ske.

Denne MEGET velkendte sang blandt kristne findes desværre
endnu ikke på YouTube eller nettet, men forhåbentlig kommen
den snart fx. på denne Jesus-siger-YouTube-kanal ... :-)

Og dog!

*Originalen* på svensk afspilles her:

Icke genom någon människas styrka - Myrén
Jens Fredborg
Offentliggjort den 23. mar. 2015
https://www.youtube.com/watch?v=AieOmlEo9NA

Next perhaps:

Søg *først* Guds Rige og Hans retfærdighed

And perhaps also coming up

Lovsangsfest i Helligånden
(Sang i Ånden, apropos Åb. 14,3)

C-dur

(På et tidspunkt går becifringen over i:)

Am__F__C__G7 (og kører i ring)

Sang i:
A______G____ + improvisering efter hvad Ånden inspirerer en til

Må Gud *velsigne* Jer alle and ... Have a nice day ... :-)

Last OUTPUT: 20523 news:5acf02ec$0$708$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/-MMsaXOlCAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20569

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Subject: Ikke gennem noget menneskes styrke -
Date: Fri, 27 Apr 2018 10:09:01 +0200, GMT 08:09
From: "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com>
20569 news:5ae2da4b$0$711$1472...@news.sunsite.dk
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/20-569
Udfordringen:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/20-569
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/B50dkTqMwwU/2y7jOoejBAAJ
Og medens jeg grundede over Ordet:

01460 news:4E4Vb.85954$jf4.5...@news000.worldonline.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/23b1436922238a58

>[ ... ]
[ ... ]
> Tre er endnu bedre; for en trestrenget snor brister ikke let.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ecc+4.12&version=BPH

Prædikeren 4:12, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Den, der kæmper alene, er lettere at overvinde end to,
der kæmper og forsvarer hinanden.

Men tre er endnu bedre,
for en trestrenget snor brister ikke så let.

Da talte pludselig Gud Herren igen til mig:

CET 10:17
- "Jeg dannede Jer"

17
- "som par"

18
- "i Edens Have"

Nå da da:

Hvert enkelt ægteskab må altså være indstiftet for Guds Åsyn i
Paradiset (selvom vi lever *efter* syndefaldet)!

*Spændende* nyt, Herre ... :-)

Am__F__C__G7 (og kører i ring)
Sang i:
A______G____ + improvisering efter hvad Ånden inspirerer en til

10:21
- "Spil videre"

22
- "Min søn"

22
- "og datter."

22
- "Jeg ønsker"

22
- "I skal ære Mig"

22
- "med Jeres mund."

22
- "Forstår I dette?"

23
- "Når I overgi'r jer til Mig i sang,"

23
- "da begynder der at ske noget"

23
- "i jeres kroppe"

23
- "Gradvist"

23
- "kommer den under Min kontrol,"

24
- "så I kan"

24
- "gøre underværker"

24
- "i Mit navn!"

24
- "Jeg skabte jer"

24
- "og Jeg ønsker"

25
- "jeres hænder og arme"

25
- "overgivet til Mig,"

25
- "så I kan tjene Mig"

26
- "med ord, sang"

26
- "og så videre."

26
- "Når I gør dette"

27
- "Harmoni"

27
- "i ægteskabet"

27
- "gendannes,"

27
- "fordi Jeg"

27
- "er den, Jeg er:"

27
- "Gud"

27
- "i evighed"

27
- "før tiden blev til"

28
- "i Mit skaberværk"

28
- "Og Jeg elsker jer"

28
- "alle."

28
- "Mit barn!"

28
- "Jeg ser dig,"

29
- "der, hvor du er!"

29
- "Kom hjem!"

29
- "Jeg heler"

29
- "og læger"

29
- "hjertesår."

30
- "Jeg genrejser"

30
- "det fortabte"

30
- "får"

30
- "på vejen"

30
- "hjem"

30
- "til Min bolig"

30
- "i Himlen°"

31
- "Amen?"

CET 10:31
- "Sådan skal den være (dette indlæg)"

31
- "Output"

Yes, Sir!

Og tak for Dit Ord, Herre ... :-)

Last OUTPUT: 20523 news:5acf02ec$0$708$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/-MMsaXOlCAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20570

Og så kom teksten dumpende med et ned fra Himlen:

Am_______F_____________C_____G7
Ære være Fader, Søn og Helligånd

CET 10:46-7
- "Amen?"

And then I heard a voice said (from Heaven):

We proclame Your Kingdom...

52
- "on Earth"

52
- "May Your will be done!"

- "As it is in Heaven"

- "Your Majesty!"

Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd

Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd

10:56
- "A-a-men!"

Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd

A-a-a-men!...

10:58
- "Ser I det ikke?"

58
- "forvandlingen?"

A-a-a-a-a-men

- "Oprejst fra de døde"

Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd

A-a...

59
- "Halleluja!"

11:00
- "Pris Herren!"

CET 11:00
- "Han er stor"

Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd

20575

Jon Tveten

In article <5ae2e668$0$715$1472...@news.sunsite.dk>,
Jesus.lov...@gmail.com says...
> 10:59
> - "Oprejst fra de døde"
>

> Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd
>

> A-a...
>
> 59
> - "Halleluja!"
>
> 11:00
> - "Pris Herren!"
>
> CET 11:00
> - "Han er stor"
>
> Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd
>

> 20575
>
> ---
> Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
> http://www.avg.com

What the hell was this_

- "Førstfødt blandt (alle)."

07
And the another voice (from Heaven) said:
- "Jeg har født dig i dag"

Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd

07
- "Min søn"

07
- "som var død"

07
- "men som nu lever"

08
- "i evighed"

08
- "og kan ikke dø"

08
- "igen"

Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd

- "Jeg forkynder jer"

CET 11:09
- "evig frelse"

09
- "fra de døde"

Ære være Fader, Søn og Gud Helligånd

Interrupt RETURN from ...

Subject: White House slams Iran for ‘reckless actions’ against
Israel, Saudi Arabia + ET-Break -
Re: 2018 uge 19 (news samlet)
Date: Sat, 12 May 2018 10:12:57 +0200, GMT 08:12
20617 news:5af6a1b7$0$711$1472...@news.sunsite.dk
International Court of Justice, ICJ:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/icj/20-617
Pedagogical "Child rearing" (Pædagogisk "børneopdragelse"):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/child-rearing/20-617
Muslim World:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/20-617
Terror (abuse of power):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/files/20-617
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/HnuZFoW_9zQ/mu0q_9RjBAAJ

Og lovsangen fortsatte i en ny skala: e-mol/G-dur:

Em, C, G, D7

med nye tilføjelser:

Am_____D7______G
Ho-o-o-o, si-i, a-a, a, a-a, na

Em, C__G______D7
Shine, Jesus, shine
Hosianna

Subject: Du er *fyret*. Så fat det dog, Henri Nissen!
Du *SMITTER* med din hor-dæmoniske tilbedelse!!!-
Re: Opsigelse af abonnement med øjeblikkelig virkning! -
Re: At fortie sandheden? - Åbent brev til Udfordringens
ansvarshavende redaktør Henri Nissen -
Re: ...
Date: Sun, 27 May 2018 08:19:29 +0200, GMT 06:19
20638 news:5b0a4da1$0$705$1472...@news.sunsite.dk
File 20.638 ...
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/20-638
Udfordringen:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/20-638
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1sCL-79k1ss/7tvQMMeXCwAJ

Ny tekst komponeret i fredags:

Em _______C___________G______D__
Herren er den, som velsigner dig

Herren er den, som bevarer dig - imod al

ondskab på vor Jord - Å----å - imod al

ondskab på vor Jord - Å----å

Ho-o-o-o, si-i, a-a, a, a-a, na