Videnskaben er virkelig i panik nu.

Bjarne Østergård

Og det bliver sjovere og sjovere at følge deres fantastiske bortforklaringer på at alle deres teorier har vist sig at være det rene vås.

Så nu er de jo nødt til at opdigte endnu mere vås.
Som for eksempel, hvem skabte det ingenting der sprang i luften .

Se videoen og få et godt grin.

https://youtu.be/luUZStUKy6U

Hvorfor læser de dog ikke bare et par sider i Bibelen.
Der står jo forklaringerne på alt det de gerne vil forklare os.

De kloge er virkelig tåber som Jesus fortalte.

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jesus fortalte også at vi skulle amputere forargelige lemmer! Hvem er
tåbe nu?

jenss

omadse...@gmail.com

Jens, du er vist ikke klar over der er noget der hedder kontekst, Jesus siger intet af den slags, men han siger der vær konsekvens med synden i dit liv og skil dig af med den, det er betydningen af de vers

Bjarne Østergård

Jens spreder det budskab hans Gud Satan ønsker han skal sprede

Han er så hjernevasket at han intet andet kan tænke på.

Desværre vil han slet ikke høre om sandheden.
Hans Gud er jo løgnens fader, og derfor er Jens så utryg ved sandheden.

omadse...@gmail.com

hans tab

Bjarne Østergård

Ja i høj grad.

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Selv risikerer i demens for i bruger ikke jeres hjerner til at tænke
selvstændigt med.

tsk-tsk-tsk Åh herregud. I skal frelses af en død gud. Han vil indgå
ægteskab med jer. At se jer stå der i brudekjole! >;o) det må virkelig
være et syn for guder! I 1914 stod Jehovas Vidner og viftede med
palmeblade for at modtage Jesus.

Skuffelse på skuffelse en sandhed som er løgn?

Helle-dusse dasse!

jens

omadse...@gmail.com

Jens, der er masse af organisationer som forsker i bibelen som beviser at bibelen er Guds Ord og at Gud er til, så det er bare at søge og du skal finde.

du er som mænd uden undskyldning for ikke at kunne sige noget andet end du gør

denne her tager videnskab og bibelen og forklarer begge
https://reasons.org/

god fornøjelse, hvis du da vil

Bjarne Østergård

Tak for linket.
Det håber jeg alle ateisterne her inde ville give sig tid til at studere.

Men tror ikke de tør for deres gud har jo magten over dem.
Og den vil eller tør de ikke kæmpe imod.

Tom Klausen

Bjarne Østergård

Spændende læsning du der har fundet.
Troede ikke du kunne finde på at læse sådan noget.

Men tak for linkene er et godt indput til denne diskussion.

Du er sgu ikke let at blive klog på.🤔

Tom Klausen

tomsrk55:
Der troede du ganske fejl.
Og hvor tror du disse links stammer fra?

> Men tak for linkene er et godt indput til denne diskussion.

tomsrk55:
Ja, men næppe en "diskussion" med din deltagelse.

> Du er sgu ikke let at blive klog på.🤔

tomsrk55:
Det er muligt.

mvh Tom

Bjarne Østergård

Nej nok ikke hvis du også vil deltage.
Det ville jo ikke give nogen mening eller udbytte.

Jeg har lige oprettet en ny tråd der omhandler nogle af det du har linket til.
Mon du kan gætte hvad?

Tom Klausen

tomsrk55:
Nej, for du er for dum og uvidende.

> Jeg har lige oprettet en ny tråd der omhandler nogle af det du har linket til.
> Mon du kan gætte hvad?

tomsrk55:
Ja.

mvh Tom

Tom Klausen

tomsrk55:
Og hvem er det, som ikke turde "studere" linket, det er såmænd
tøsedrengen Bjarne.

mvh Tom

Bjarne Østergård

Vi kan jo ikke alle være sådan en farlig og drabelig
psykopat som dig.

Tom Klausen

tomsrk55:
Drop dit "vi"; det her handler kun om een person, dig selv Bjarne Østergård.

mvh Tom

Tom Klausen

tomsrk55:
Du har skudt dig selv i foden, ved at anbefale en side, du ikke har undersøgt først.

mvh Tom

Bjarne Østergård

Ja og du er skudt i hovedet.
Men det var da godt du ikke ramte de livsnødvendige
organer.🤣

Tom Klausen

tomsrk55:
Bjarne skrev til Vidal:
"Se når du ikke har begreb om hvad Guds ord er, ja så er Forumet her ikke det rette sted for dig.

Der er visse ting som man skal have et minimum af viden om, for at man kan deltage i en debat.

At diskutere med dig ender derfor uvægerligt altid med Hvad er det eller hvad betyder det?

Når man ikke kan bruge almindelige ord og begreber inden for emnet, uden hver gang at skulle ud i en lang forklaring om hvad ordet eller begrebet handler om, ja så siger det da sig selv, at du ikke er på et viden niveau hvor en debat giver mening.

Kom igen når du er konfirmeret, eller på anden måde har tilegnet dig et minimum af kristendomskundskab."

mvh Tom

Bjarne Østergård

> [...]
>
> Kom igen når du er konfirmeret, eller på anden måde har tilegnet dig et minimum af kristendomskundskab."

Thocor 3500.325

Bajrne, du quotefucker. Er det et desperat forsøg, på ikke at forholde
dig til, at du rent faktisk har skrevet det, som du citeres for ?

Ikke alene læser du ikke det du citerer, men nu redigerer du i det du
citerer andre for.

Du skylder Tom en undskyldning, for at lyve ord i hans mund.

--
The ability to speak several languages is an asset,
but the ability to keep your mouth shut in any language is priceless

Tom Klausen

tomsrk55:
Bjarne skrev til Vidal:
"Findes der overhovedet noget i kristendommen du ved noget om.
De emner du roder rundt i er jo børnehave lærdom.

Læs biblen, jeg gider ikke at skrive hele biblen af til dig her.
Alle dine spørgsmål er besvaret i bibelen.

Jeg tror aldrig jeg har mødt et så uvidende menneske som dig før.
Hvordan er det muligt at vokse op her i landet og samtidig undgå enhver form for viden om kristendom.

Det er sgu da en umulighed."

https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/1U1nbsrOXAY/m/_vEfX4ih8w8J

mvh Tom

Bjarne Østergård

Kan i to klovner bevise det?
Nej vel.
Men i kan da klynke og hyle.

Jeg har nogle plastre med Micy Mouse på,
De hjælper helt vildt godt når mine børnebørn har faldet og slået sig.

Og det er ikke så vigtig hvor man sætter det, de stopper med at hyle, og viser det stolt frem for alle og enhver.

Tror i skal prøve sådan et plaster.
Så kan vi andre vel blive fri for jeres jammer og hyleri.

Tom Klausen

tomsrk55:
Beklager, Løgne Bjarne, men din historik i dlk vil blive brugt i mod dig.
Du slipper ikke.🤏👊

mvh Tom

Bjarne Østergård

Det må da være et sølle liv du har, men det er vel det du har evner til.

Tom Klausen

tomsrk55:
Nej Bjarne, i modsætning til dig, klarer jeg mig glimrende i social omgang
med andre. Du er tvunget til at forvlive i dlk, og forpeste tilværelsen for de
som er her for diskutere kristendom; udelukkende fordi du ikke kan blive
smidt ud herfra.

mvh Tom

Bjarne Østergård

Uh hvor er det synd for dig.
Tag en tudekiks.
Hr. Tudefjæs Tude Tom
Psykopat af 1. grad

Tom Klausen

tomsrk55:
🙄🤏👊👅

mvh Tom

Tom Klausen

tomsrk55:
Men hverken du eller Bjarne ville, da det kom til stykket.

mvh Tom

Tom Klausen

tomsrk55:
Jo da!
Du kan "slette" dine egne indlæg, men du kan ikke slette andres indlæg.
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/1U1nbsrOXAY/m/TTEgbW3h_foJ

> [...]
>
> Tror i skal prøve sådan et plaster.
> Så kan vi andre vel blive fri for jeres jammer og hyleri.

Nu forstår jeg hvorfor dine firmaer blev tvangsopløst.

mvh Tom