En mand der har fundet 66 tusinde beviser på ting der står i Bibelen

Bjarne Østergård

En tsunami af bibelbeviser.
Hør ham selv fortælle om det her.

https://youtu.be/a1-IKwTrs8w

Igen noget at glæde sig over.

Og der er mange flere og jeg skal nok finde dem til jer.

Tom Klausen

tomsrk55:
Hvad med David og folketællingen? Nu hvor du har afsløret,
at du læser mine indlæg, kan du jo lige besvare *det* spørgsmål først.

mvh Tom

Bjarne Østergård

https://youtu.be/W8YVEoFDIew

Ren velvære og glæde samt lykke at vide dette.

Tom Klausen

tomsrk55:
Du virker en kende desperat Løgne Bjarne; hvorfor mon?

mvh Tom

Bjarne Østergård

Hvor lang tid var det du sad i fængsel her den sidste gang?

Tom Klausen

tomsrk55:
Keder du dig, Løgne Bjarne?
David og Folketællingen; det er nu tre år siden jeg spurgte dig,
om det var Gud eller Satan som lokkede David til at foretage
denne omtalte tælling, og det eneste du har præsteret er at
spørge om *hvilken* David det drejer sig om. Og det spørgsmål
viste, at du lyver når du påstår at du har læst Bibelen.

Har du set de videoer Ole linker til?

mvh Tom

EXLEX

On 5/19/22 19:02, Bjarne Østergård wrote:
> En tsunami af bibelbeviser.

En tsunami af *PÅSTANDE*...
Flest fra løgnerbjarne.

> Igen noget at glæde sig over.

Der er intet "glædeligt" ved løgne.

> Og der er mange flere og jeg skal nok finde dem til jer.

Umuligt.

OK - måske ikke "umuligt", men temmelig usandsynligt.

Det vil kræve, at du rent faktisk *LÆSER* biblen, og ikke blot hører om
andre, som har gjort det.

Indtil videre, har du end ikke demonstreret evne til at finde noget som
helst i biblen.
...og dét som andre finder til dig, forstår du ikke.

--
EXLEX