Brev til IS - Re: Dansk Muslimsk Union fordømmer nattens angreb og drab i Paris - Re: 2015 uge 46 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Saturday, November 14, 2015, CET 10:27, GMT 09:27
Subject: Dansk Muslimsk Union fordømmer nattens angreb og drab i Paris -
Re: 2015 uge 46 (news samlet)
18760 news:n26umm$lek$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/c-5CyQPCJVA/66aihZMZFQAJ

> VIDEO Obama: Et angreb på menneskeheden selv
> kl. 00:14
> http://www.dr.dk/nyheder/udland/video-obama-et-angreb-paa-menneskeheden-selv
>
> -
>
> Terrorekspert: Angrebenes udførsel peger på Islamisk Stat
> kl. 01:30
> http://www.dr.dk/nyheder/udland/terrorekspert-angrebenes-udfoersel-peger-paa-islamisk-stat
>
> -
>
> Øjenvidne fra koncertsted: "De råbte 'Gud er stor' og skød ud i mængden
> kl. 01:47
> [...]

Jeg har været bortrejst nogle dage (fra i torsdags) og har kun sporadisk fulgt
med i nyhederne.

Et andagtshæfte fra BibelLæserRingen fik jeg desværre IKKE med på rejsen,
så det medtager jeg nu her mandag morgen.

Temaet har været i den senere tid fra Esajas Bog, og lørdagens budskab er
fra Esajas 37, 21-38 hvor en herrens engel ihjelslår 185.000 assyriske
soldater ...

Esajas 37:21-38, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Herrens dom over assyrerkongen

https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+37%3A21-38&version=BPH (dansk)
https://www.biblegateway.com/passage/?search=isa+37%3A21-38&version=ERV-AR (arabic)

Og tanken "strejfer" jo en, at I med fuld overlæg har valgt netop denne dag til at
udøve terror i den vanvittige tro, at I er denne dersens Herrens engel!

Hmm ... (input memory from) ...

Jada, demonisk aktivitet, falske guder, åndsparasitter og løgnere.

--
Terje Henriksen
Kirkenes