Royal geografi

Poul E. Jørgensen

Ekstrabladets netavis skriver om Dronningens juleplaner:

Traditionen tro bliver dronning Margrethe i Danmark for at fejre julen
på Marselisborg Slot i Aarhus. Her opholder hun sig fra 21. til 30.
december.
Hun skal fejre julen med prinsesse Benedikte og private venner på Djursland.

Se https://tinyurl.com/5yeepw4s
--
Fjern X hvis du svarer pr. e-mail.
Remove the X if replying by e-mail.

Poul E. Jørgensen

Den 23-11-2022 kl. 17:29 skrev Poul E. Jørgensen:
> [...]
> december.
> Hun skal fejre julen med prinsesse Benedikte og private venner på

Dronningen forlader åbenbart Marselisborg for at fejre julen på
Djursland. På Kalø slot?
Se
https://ekstrabladet.dk/underholdning/kongelige/danskekongelige/dronning-margrethe-bryder-med-tradition/9524425

Bertel Lund Hansen

Den 23.11.2022 kl. 20.29 skrev Poul E. Jørgensen:

> Dronningen forlader åbenbart Marselisborg for at fejre julen på
> Djursland. På Kalø slot?

Så skal det da lige have den store overhaling inden hun kan flytte ind.

--
Bertel

Hans Henrik Hansen

Den 23.11.2022 kl. 21.10 skrev Bertel Lund Hansen:

> Så skal det da lige have den store overhaling inden hun kan flytte ind

Til gengæld ligger det dejligt 'ugeneret' - som visse ejendomsmæglere
lejlighedsvis formulerer sig! :)

--
med venlig hilsen, Hans

Bertel Lund Hansen

Den 28.11.2022 kl. 18.14 skrev Hans Henrik Hansen:

> Til gengæld ligger det dejligt 'ugeneret' - som visse ejendomsmæglere
> lejlighedsvis formulerer sig! :)

Det vil jeg nu ikke sige. Der er et rend af turister dagen lang. Og der
står en strid blæst rundt omkring det som det ligger midt ude på en bar
halvø.

--
Bertel

Poul E. Jørgensen

Den 29-11-2022 kl. 06:54 skrev Bertel Lund Hansen:

> Det vil jeg nu ikke sige. Der er et rend af turister dagen lang.

Hans Henrik er morsom og parodierer salgsannoncer!

PS:
Ska' vi nu igen citere Kurt?