Søges: Liste over pendulord

Klaus Alexander Seistrup

På fødiverset leder Andreas efter en liste med pendulord:

🔗 https://mastodon.social/@andreasio/111407964125141526

Jeg troede at FIDUSOs website havde en liste, men dér tog jeg vist fejl.

Er der nogen der kan hjælpe Andreas?

--
Klaus Alexander Seistrup
🚀 gemini://port1965.eu/

Bertel Lund Hansen

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> På fødiverset leder Andreas efter en liste med pendulord:
>
> �� https://mastodon.social/@andreasio/111407964125141526
>
> Jeg troede at FIDUSOs website havde en liste, men dér tog jeg vist fejl.

Vi har snakket om pendulord, men det var ikke ret mange ord der var i
spil, og ved nogen af dem blev der sået tvivl om om de virkelig var
pendulord eller om nogen blot troede/påstod det.

> Er der nogen der kan hjælpe Andreas?

Andres' omtale af pendulord er ret klar, men hans "tvetydige ord" kan
betyde flere ting. Han kunne evt. tage et kik på Fidusos skrællemænd.
Det er vel tæt på?

--
Bertel, Denmark

Klaus Alexander Seistrup

Bertel Lund Hansen skrev:

> [Andrea] kunne evt. tage et kik på Fidusos skrællemænd.
> Det er vel tæt på?

Jeg giver ham et link. Tak for tippet.