komma ...

Bo M. Mogensen

Jeg er en dør til tegnsætning (jeg har måske spurgt før om dette)
men jeg kan nogen få huske regler - komma er før : hv ord - som og for
det meste : der

er der andre ?

Go Jul
Mv Bo

--
https://ibb.co/JjWNSnS

Poul E. Jørgensen

Den 24-12-2022 kl. 09:32 skrev Bo M. Mogensen:
> Jeg er en dør til tegnsætning (jeg har måske spurgt før om dette)
> men jeg kan nogen få huske regler - komma er før : hv ord - som og for
> det meste : der
>
> er der andre ?

Prøv at arbejde det her igennem

https://dansksiderne.dk/index.php?id=4909

Find selv på nettet andet om dansk tegnsætning eller dansk kommasætning
eller kommatering (kært barn osv.)

Lån på biblioteket romaner på let dansk (spørg en bibliotekar) og se
kommasætningen i sådan en bog).
--
Fjern X hvis du svarer pr. e-mail.
Remove the X if replying by e-mail.

Bo M. Mogensen

Den 24-12-2022 kl. 12:20 skrev Poul E. Jørgensen:
> Prøv at arbejde det her igennem
>
> https://dansksiderne.dk/index.php?id=4909

tak vil se det igennem ...