Spøjse kroanmeldelser

Bertel Lund Hansen

Jeg har i dag læst nogle anmeldelser af nogle kroer på landet omkring
Gudenåen fordi jeg overvejer at benytte mig af en. Et par af
anmeldelserne var spøjse.

Der var én der gav 1 stjerne og skrev "Super godt". En anden gav 5
stjerner og klagede over maden, betjeningen og ventetiden.

En tredje skrev at der ikke var styr opå det faglige, personalet var
underbetalt og måtte arbejde mere end den normerede tid uden at få
overtidsbetaling. Det fremgik ikke hvor vedkommende vidste det fra, så
det kan man ikke fæste lid til.

Ved kroerne filtrerede jeg anmeldelserne så jeg fik de dårligste først.
Når man har læst en snes stykker af dem, så bliver man nemt skræmt fra
at besøge stedet. Ikke desto mindre havde de samlede vurderinger på
mellem 4 og 5.

--
Bertel

Kurt Hansen

Den 19/04/2022 kl. 13.01 skrev Bertel Lund Hansen:
> Jeg har i dag læst nogle anmeldelser af nogle kroer på landet omkring
> Gudenåen fordi jeg overvejer at benytte mig af en. Et par af
> anmeldelserne var spøjse.

Kongensbro Kro kan anbefales. De serverer fransk mad i jyske portioner.

--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

John_N_H

Den 19-04-2022 kl. 13:01 skrev Bertel Lund Hansen:
> Jeg har i dag læst nogle anmeldelser af nogle kroer på landet omkring
> Gudenåen

Læst hvor? Google, Trustpilot, Tripadvisor, Facebook eller andet?
De anmeldelser, man bare finder rundt om på nettet, skal man vist tage
med et gran salt.
Eksempelvis, da Lxxx Kro stadig eksisterede, fik vi alletiders
behandling og service, intet at klage på.
Alligevel var der nogle, der onde i sulet og fyldte anmeldelsessiderne
med noget vås, så stedet tog sig dårligt ud. Jeg tror det var
personforfølgelse for at få forpagterparret vippet ud.
Sådan er der så meget.......

John N. H. ;-)

Bertel Lund Hansen

Den 19.04.2022 kl. 13.27 skrev John_N_H:

> Læst hvor?

Jeg brugte Google Maps til at finde dem og se anmeldelser.

> Google, Trustpilot, Tripadvisor, Facebook eller andet?
> De anmeldelser, man bare finder rundt om på nettet, skal man vist tage
> med et gran salt.

Ja, det gør jeg også.

--
Bertel

Bertel Lund Hansen

Den 19.04.2022 kl. 13.06 skrev Kurt Hansen:

> Kongensbro Kro kan anbefales. De serverer fransk mad i jyske portioner.

Det var en af dem jeg læste om. Imidlertid har jeg været der med en
overnatning sammen med min far og hans kone, og der var ikke noget at
klage over - og maden var absolut i top.

--
Bertel

Carl Alex Friis Nielsen

On 19-04-2022 13:01, Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> Når man har læst en snes stykker af dem, så bliver man nemt skræmt fra
> at besøge stedet. Ikke desto mindre havde de samlede vurderinger på

Falske anmeldelser er meget normale - til dels kan man købe dem og til
dels hænder det som del af "cancel culture" mod folk man af een eller
anden grund har set sig sur på.