Jeg forestår ikke helt mine sol celler

Bo M. Mogensen

har gjort et par print schreen

https://ibb.co/z4fYzQv

der kan man se solar production i dag = 5. KW

https://ibb.co/jDc31ts
men på den anden er den 7.5

nu er jeg en dør til matematik , men umiddelbart skulle man jo tro de
var ens ???

Mv
Bo

--
http://bmm9.dk/ukraine.html

Bo M. Mogensen

Den 25/09/2023 kl. 13:31 skrev Bo M. Mogensen:
> har gjor

Det er mig der har skrevet det har fumlet lidt v min sunsite konto og
kan ikke finde ud af at stille det tilbage :( =?

Carl Alex Friis Nielsen

On 25-09-2023 13:31, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
>

> https://ibb.co/jDc31ts
> men på den anden er den 7.5
>
> nu er jeg en dør til matematik , men umiddelbart skulle man jo tro de

Hvor stor er deres max kapacitet?
Hvis det er 0,05% og 0,075% af max er forskellen jo ikke så stor.
Kan de have forskellig grad af renlighed?
Forskellig skygge?
Forskel i vinkel i forhold til solen?

Bo M. Mogensen

Den 27/09/2023 kl. 20:31 skrev Carl Alex Friis Nielsen:

> Hvor stor er deres max kapacitet?

4.4 Kwh

> Hvis det er 0,05% og 0,075% af max er forskellen jo ikke så stor.
> Kan de have forskellig grad af renlighed?
> Forskellig skygge?
> Forskel i vinkel i forhold til solen?

altså midt på dagen står de rent syd ..