Gratis nyheder på engelsk

Kim Ludvigsen

Er der nogen her, der er interesseret i gratis og fuld adgang til
Washington Post? Jeg har abonnement, og de giver mig et
ekstra-abonnement, som jeg kan give væk.

De "spammer" mig med mails om det gratis abonnement, og den eneste måde,
jeg kan stoppe det på, er vel ved at give det gratis abonnementet til en
eller anden. Og så kan det vel glæde en, som ikke ved, hvordan man omgår
deres betalingsmur.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

weis

Hvis du ikke er kommet af med dit ekstra-abonnement endnu, så vil da
gerne tage imod det.

Kim Ludvigsen

Den 29.04.2022 kl. 18.12 skrev weis:

> Hvis du ikke er kommet af med dit ekstra-abonnement endnu, så vil da
> gerne tage imod det.

Du skulle gerne have fået en mail fra dem nu. Jeg går ud fra, at mailen
har anvisninger på, hvad du skal gøre for at få abonnementet - du skal
vist blot oprette en profil med den samme mailadresse, som invitationen
er sendt til.

--
Mvh. Kim Ludvigsen