Dansk spiritusproducent går konkurs

Oliver Kennedy

Hvis du kan lide en god flaske gin eller rom fra GetSpirits Distillery i
Roskilde, skal du til at fylde lageret.

https://www.bt.dk/forbrug/dansk-spiritusproducent-gaar-konkurs

Bertel Lund Hansen

Hvordan laver man håndlavet rom og gin?

--
Bertel, Denmark

Hans Henrik Hansen

Den 29.09.2023 kl. 08.49 skrev Bertel Lund Hansen:
> Hvordan laver man håndlavet rom og gin?

Aner det ikke - men er markedet ikke ved at være overfyldt med diverse
eksotiske (og dyre!) former for (dansk) gin??:

https://trendmagasinet.dk/bedste-dansk-gin/

--
med venlig hilsen, Hans

Bertel Lund Hansen

Hans Henrik Hansen wrote:

> Aner det ikke - men er markedet ikke ved at være overfyldt med diverse
> eksotiske (og dyre!) former for (dansk) gin??:
>
> https://trendmagasinet.dk/bedste-dansk-gin/

Jeg anede ikke at der blev lavet så meget gin i Danmark.

--
Bertel, Denmark