Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Forbrug af cannabis i Danmark

已查看 9 次
跳至第一个未读帖子

Bertel Lund Hansen

未读,
2022年12月12日 06:06:472022/12/12
收件人
I en helt anden forbindelse faldt jeg over denne statistik over
cannabisforbrug:

https://www.statista.com/statistics/597692/cannabis-use-europe-by-country/

De tæller hvor mange der har prøvet cannabis i de forløbne tolv måneder.
Danmark scorer 6,3 %, og det har jeg svært ved at tro på. Men jeg må
indrømme at jeg har ingen anelse om brug af stoffer i Danmark.

Er der virkelig kun 6 % af danskerne der har prøvet cannabis en eller få
gange i løbet af 12 måneder i 2020?

--
Bertel

Bo M. Mogensen

未读,
2022年12月12日 10:08:242022/12/12
收件人
jeg skal ikke kunne sige , hvor mange der gør det i dag men da jeg var
ung i start 80`rene der vil jeg sige over 80 % røg mellem dagligt og fra
tid til anden (af dem jeg kendte mellem 15 og 25 år). Men det var så
også en uskøn blanding af Hippier - Punker & Anarkister i det hele taget.

jeg har prøvet det , sjældent er jeg blevet så dårlig af noget , som helst.

Mv Bo

Ivar

未读,
2022年12月15日 17:48:322022/12/15
收件人
> da jeg var ung i start 80`rene der vil jeg sige over 80 % røg mellem dagligt
> og fra tid til anden

Den gang så man nok ikke køb af cannabis som økonomisk støtte til
kriminelle bander.

Bertel Lund Hansen

未读,
2022年12月16日 01:31:072022/12/16
收件人
Dengang var det jo heller ikke så organiseret som det er i dag. Jeg ved
ikke om der var bander dengang, men der var mange private der tog et
parti med hjem fra en rejse.

--
Bertel

0 个新帖子