Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Ny notits på Fidusos forside.

瀏覽次數:6 次
跳到第一則未讀訊息

Bertel Lund Hansen

未讀,
2022年4月12日 清晨5:31:222022/4/12
收件者:
Jeg har lavet en ny notits på Fidusos forside. Den handler om ordet
"værende" som jeg får spat af.

Jeg anser det som værende overflødigt.

Jeg anser det for at være overflødigt.

Det er overflødigt.

Det er ikke så meget det jeg vil diskutere, selv om det selvfølgelig er
helt legitimt at tage den debat op. Jeg er mere interesseret i at vide
om I synes at notitsen er for pjattet eller for dårlig.

--
Bertel

Kim Ludvigsen

未讀,
2022年4月12日 清晨6:07:112022/4/12
收件者:
Den 12.04.2022 kl. 11.31 skrev Bertel Lund Hansen:
> Jeg har lavet en ny notits på Fidusos forside. Den handler om ordet
> "værende" som jeg får spat af.
>
> Jeg er mere interesseret i at vide
> om I synes at notitsen er for pjattet eller for dårlig.

Den er fin, og "er det også gørende sproget tungt." er prikken over i'et
med hensyn til at sproget bliver tungere.

Det ville være endnu mere perfekt, hvis "gørende" også var overflødigt,
men jeg kan ikke umiddelbart hitte på et eksempel på en sådan formulering.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Bertel Lund Hansen

未讀,
2022年4月12日 清晨6:15:052022/4/12
收件者:
Den 12.04.2022 kl. 12.07 skrev Kim Ludvigsen:

> Den er fin, og "er det også gørende sproget tungt." er prikken over i'et
> med hensyn til at sproget bliver tungere.

Tak.

--
Bertel
0 則新訊息