Er der nogen hjemme?

Michel Husted

Hej,

Er der virkelig ikke nogen, der har skrevet noget i denne gruppe i hele 2021, eller er det hos mig, at et eller andet ikke fungerer?

Undskyld hvis jeg spørger dumt. :-)

Hilsen
Michel

Carl Drud

Michel Husted <miche...@gmail.com> writes:

> Hej,
>
> Er der virkelig ikke nogen, der har skrevet noget i denne gruppe i hele 2021, eller er det hos mig, at et eller andet ikke fungerer?

Det kunne godt se sådan ud.

Men lad os få noget musik. Muddy Waters - Walking Thru the Park

https://youtu.be/m_oSt1XsFdM

--
Carl

Michel Husted

Hej,

> Det kunne godt se sådan ud.
> Men lad os få noget musik. Muddy Waters - Walking Thru the Park

Godt initiativ. Så vil jeg da også komme med et stykke musik, og så kan andre komme med deres, eller noget andet, der handler om musik. :-)

Tol en Tol: "Eleni"

https://www.youtube.com/watch?v=fSt2tnj1nw4

Måske kan nogen fortælle mig, hvilket sprog, der synges på. Jeg troede først, det var græsk, men det er det vist ikke, når der kom undertekster på.

Michel

Carl Drud

> [...]

> Måske kan nogen fortælle mig, hvilket sprog, der synges på. Jeg troede først, det var græsk, men det er det vist ikke, når der kom undertekster på.

Står der ikke i beskrivelsen at det er græsk? (oversat fra hollandsk)

--
Carl