Elvis Presley?

ErikRS

Hej...

Jeg sidder og er ved at (prøve at) få styr på min Elvis samling. Her
fandt jeg en CD box "The Complete Gospel Series, Vol.1-8". Der er
absolut INGEN informationer om hverken udgiver eller katalognummer -
knap nok en liste over numrene. Diskene er blot nummereret med "No. 1",
No. 2" osv.....

Det eneste, jeg har kunnet finde ud af, er, at den skulle være
produceret af firmaet Monka-Chita i Brasilien, - men hvornår?

Google giver denne information, men prøver jeg at komme ind på linket
bliver forbindelsen afbrudt...

"Complete Gospel Collection Vol 8
Index of /Media/Musica/Discography/Elvis Presley Collection /Elvis
Presley Gospel/The Complete Gospel Series, Vol.1-8/Complete Gospel
Collection Vol 8/ ..."

Nogen Elvis-fans her, der véd mere - især udgivelsesår, da jeg laver
mine kataloger efter årstal...?

mvh. Erik Richard
...Elvis fan siden 1959.:-)!
Erik Richard Sørensen <mac-d...@MOVEstofanet.dk>
Openoffice.org - The Modern Productivity Solution - www.openoffice.org

Klaus Alexander Seistrup

Erik RS skrev:

> "The Complete Gospel Series, Vol.1-8"

Hvis man snupper dem på YouTube og læser beskrivelserne under
“Show more…”, er der en del informationer om hvert enkelte nummer.

Se fx https://youtu.be/eJ2CuBl6z4U (Vol. 1).

--
🐸 Klaus Alexander Seistrup

ErikRS

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Hvis man snupper dem på YouTube og læser beskrivelserne under
> “Show more…”, er der en del informationer om hvert enkelte nummer.
>
> Se fx https://youtu.be/eJ2CuBl6z4U (Vol. 1).

Tak Klaus! - Kan se på covers, at det er det sæt, men ikke et ord om,
hvornår det er udgivet - kun, hvornår det er uploaded - ÆV.:-(

Har også skimmet næsten alle kommentarer til de enkelte albums i håb om,
at bare én kom med et udgivelsesår - også uden held...

Fik dog en enkelt oplysning, der siger, at det er en officiel "RCA
Brasiliera" udgivelse. - Var ellers ved at tro, det kunne være en eller
anden russisk piratproduktion...

Nå, indtil videre kommer boxsettet til at stå som #### = Ukendt udg. år"
i kataloget...

mvh. Erik Richard

Klaus Alexander Seistrup

Erik RS skrev:

> Var ellers ved at tro, det kunne være en eller anden russisk
> piratproduktion...

Hæh! ;)

Det er nu osse pudsigt at sættet ikke kommer frem når man søger på
det. Wikipdia har det heller i deres udgave af Elvis' diskografi –
det nærmeste de kommer er et andet “Complete Gospel”-sæt, som kun
består af tre cd'er.

Findes der mon nogle deciderede Elvis-fora, hvor fans og nørder
sidder og udveksler godbidder om Kongen? Der må være nogen der ved
hvordan dit sæt er blevet til.

--
🐸 Klaus Alexander Seistrup

ErikRS

Der findes selvfølgelig de forskellige fanklubber, men dér er der så
meget lir og gejl, at jeg ikke gider. - Jeg er kun interesseret i musikken.

Jeg kom til at tænke på Memphis Mansion i Randers, så jeg ringede derop.
- Men selv Henrik Knudsen kendte end ikke udgivelsen og kunner derfor
ikke hjælpe, - så nu er der åbenbart kun RCA Danmark tilbage...

Klaus Alexander Seistrup

Erik RS skrev:

> så nu er der åbenbart kun RCA Danmark tilbage...

Held og lykke – og post gerne hvis du finder ud af noget. Jeg er ikke
Elvis-fan, men det kunne være meget sjovt at høre hvem der ved hvor
sættet stammer fra.

--
🐸 Klaus Alexander Seistrup

ErikRS

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Held og lykke – og post gerne hvis du finder ud af noget. Jeg er ikke
> Elvis-fan, men det kunne være meget sjovt at høre hvem der ved hvor
> sættet stammer fra.

Det skal jeg nok... - Jeg er også kun fan af hans musik - især hans
rock'n roll og gospel. - Alt det lir og gejl, der er både på graceland
og Memphis Mansion interesserer mig ikke en dyt...

ErikRS

ErikRS wrote:

> Det skal jeg nok... - Jeg er også kun fan af hans musik - især hans
> rock'n roll og gospel. - Alt det lir og gejl, der er både på graceland
> og Memphis Mansion interesserer mig ikke en dyt...

Opdatering... Har haft kontakt til Henrik Knudsen på Memphis Mansions.
Han kender ikke boxsettet og har aldrig hørt om det. - Har nu også haft
kontakt til Sony Music, der jo nu ejer RCA. Har fået svar fra dem i
eftermiddags. - Heller ikke de kender sættet.:-(

Sidste chance, - hvis jeg kunne finde en mailadresse, - er at få kontakt
til Ernst Michael Jørgensen, men jeg véd fra tidligere, at han stort set
er umulig at få fat i, da han højst sandsynlig sidder begravet med alt,
der kan begraves, - i de gamle RCA arkiver...Æv.:-(!