Sangerinden Anne-Grete

Martin

Hej!

Er der nogen herinde der kender den danske sangerinde Anne-Grete, og
evt. ved, hvor jeg kan finde noget info om hende?

Er hun stadig aktiv som sangerinde?

På forhånd tak for hjælpen!

Martin

Rune Jensen

"Martin" <marti...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Er det hende der er en heste-luder??

Rune

Benny Mortensen

"Martin" <marti...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Martin

Jeg mener da hun stadig er aktiv, både alene og med gruppen Van Dango

M.V.H.....Benny..

Benny Mortensen

"Rune Jensen" <:fjern:bl...@esenet.dk> skrev i en meddelelse
Rune, er det ham der er gigolo på den lokale bøssebar ??

-V-

Benny Mortensen wrote:

> Rune, er det ham der er gigolo på den lokale bøssebar ??

Du fatter åbenbart intet, Benny.

Runes indlæg var en kommentar til en sang med Magtens Korridorer, som blev
spillet en del for nogle år siden.
Pointen gik således ikke på Anne Grete personligt, hvad dit indlæg tydeligt
gjorde.

Jeg synes faktisk, at du skylder Rune en undskyldning.

-V-

phlemming

Nej, det er Hestevise med Magtens Korridoreer kent fra teskehholdet

phlemming

Benny Mortensen

"-V-" <Diplo...@snotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej Valdemar

Den skal jeg da gerne give ham, giver han så Anne Grete en, for jeg må da
ærligt indrømme, at det andet, som i dermed skriver om, er ikke noget jeg
spilder min tid med at høre på.
Jeg har også lidt svært ved at indse hvad de har med en forespørgsel på Anne
Grete at gøre, Så du har sikkert ret, jeg fattede ikke pointen, syntes
heller ikke rigtigt der er nogen.

M.V.H.....Benny..

Karsten Strandgaard Jørgensen

Rune Jensen wrote:
> "Martin" <marti...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det hende der er en heste-luder??

Det tror jeg ikke. Jeg opfattede heste-luder-sangen som om den var om
Anne Grethe Tørnblad, der var (er?) Danmarks bedste dressur-rytter
igennem mange år.

Men jeg har ingen troværdige kilder at bygge det på.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

fin...@yahoo.dk