Hvad hedder weekend på dansk?

Vidal

Hedder det:

Tidsrummet fra lørdag morgen til søndag aften?

Eller findes der et mundret dansk ord for det?

Carl Drud

Er det en sang du eftersøger?

Ellers er dk.kultur.sprog nok et bedre sted at spørge.

--
Carl

Vidal

Jeg troede jeg havde slettet, men åbenbart ikke hurtigt nok.
Det er ganske rigtigt postet til den forkerte gruppe

Vidal

Den 17-05-2019 kl. 16:43 skrev Thomas Corell:

> Mit bud er at du blot har slettet indlægget, i din news-readers lokale
> lagring af artikler på din harddisk.

Indlægget dukker ikke op mere fra dotscr. Og som jeg skriver,
det var en fejl. Og så længe ingen reagerer, da jeg har reageret,
så er der ingen skade sket.

Vidal

Den 19-05-2019 kl. 15:25 skrev Thomas Corell:

> [...]
>
> Din TB husker at du har slettet den, og for dig (og kun dig), ser det ud
> som om artiklen er væk i gruppen.
>
> Det du søger er nok Message->Cancel message. Og den funktion har du ikke
> brugt, for den medfører at der udsendes et indlæg med "slet følgende
> indlæg"... Og det er så min anden pointe, de færreste news-servere
> efterkommer det.

> Det var dog et sølle argument for, at du skulle have lykkedes med at
> slette dit indlæg. Som du kan se i starten af mit indlæg, så ligger
> indlægget stadig på sunsite, og der er ikke sendt et ønske om at det

Hvis ikke indlægget var dødt før, er jeg overbevist om du
har fluekneppet det ihjel nu. Herlig spild af tid.

Jørgen Nielsen

søndag, 19-05-2019, Vidal skrev:

> Indlægget dukker ikke op mere fra dotscr.
Det gør det her.
Jeg har hentet gruppen via news.dotsrc.org, efter at du skrev dette
indlæg, og det første indlæg i tråden er stadig med.

> Og som jeg skriver,
> det var en fejl. Og så længe ingen reagerer, da jeg har reageret,
> så er der ingen skade sket.

Den del har du vel ret i, men det er vel OK at blive opdateret på, at
det ikke hjælper hvis en dag du lavede en alvorlig kvajer.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Vidal

Den 24-05-2019 kl. 08:44 skrev Thomas Corell:

> Så i praksis kan man ikke slette usenet-indlæg, når de først er sendt.

Jamen, så er det jo godt, vi har fået en lang god snak om det

Vidal

Den 24-05-2019 kl. 09:30 skrev Thomas Corell:
> Vidal wrote:
> Ja ikk'. Og alle der har læst med er blevet klogere.

Jeg kan gøre dig lidt klogere, tror jeg. Hvis du skriver
i google groups, er det muligt at sende en ignore, der til-
syneladende virker.

Jeg har lige sendt en meddelelse til dk.test med emnet:
øl tekst Øløløl og derefter slettet fra google groups