Hvilken sang hører du,når du er vred?

Drake

Hvilken sang hører du når du er vred?
Jeg hører Ministry's "T.V Song"
"Tell me something I don't know!"

NN

> Hvilken sang hører du når du er vred?

Creamy, og så ser jeg Hit Med Sangen, .... nå nej, det var for at BLIVE vred
:-)

Mvh Martin Sjøstrand

Jesper Haaber Gylling

Drake <tulREM...@tdc.adsl.dk> wrote:

Jeg har et bredere repetoire - det mest af P3's sendeflade kan pisse
mig helt vildt af.

--
Ciao Jesper 8-)) http://www.gylling.net/
How do you tell a communist? Well, it's someone who reads

Jacob Jensen

"one" hvis jeg har lyst til at tage risikoen for at blive i endnu dårligere
humør :-)
eller
"wasting my hate" hvis jeg vil i bedre humør
eller
"ain't my bitch" hvis jeg bare vil være ligeglad

Robert Eriksen

Drake wrote:

> Hvilken sang hører du når du er vred?

KoRn - Balltongue er rigtig god til frustrationer :-)

Det gælder iøvrigt det meste af KoRn's 2 første Cd'er.

/Robert

rectum moses

Jeg lytter normalt ikke til musik, når jeg er vred, men ellers er jeg da ret
sikker på, at Strapping Young Lad's "all hail the new flash" og "oh my
fucking god" vil passe perfekt ind i situationen.

Mads Rahbek Hougaard

Placebos første - eller Brothomstates: Qtio eller Proem: Bolt Action Ardvark
eller måske endda Peaches: Fuck the Pain away :)

Mads.

"Drake" <tulREM...@tdc.adsl.dk> wrote in message

peet_dk

noget med rollins band :)

Åge Halldorsson

Drake <tulREM...@tdc.adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5ea5d9$0$62874$edfa...@dspool01.news.tele.dk...

> Hvilken sang hører du når du er vred?
> Jeg hører Ministry's "T.V Song"
> "Tell me something I don't know!"
_________

Jeg hører Der er noget galt i Danmark m. John Mogensen eller Hvorfor spør du
altid m. Kim og Hallo

Hilsen slager-experten

Henrik Boegh

Drake told the rest of dk.kultur.musik:

> Hvilken sang hører du når du er vred?
> Jeg hører Ministry's "T.V Song"
> "Tell me something I don't know!"

Når jeg en sjælden gang er sur - jeg er nemlig oftest en glad person -
er det somregel 'Dream Theater: Erotomania' eller 'Coda: Elysium', der
bliver sat på. Sidstnævnte kan i øvrigt frit hentes på
http://artists.mp3s.com/artists/49/coda.html

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ too much in my email address ***

Kasper Aae

On Mon, 4 Feb 2002 16:14:31 +0100, "Drake" <tulREM...@tdc.adsl.dk>
wrote:

>Hvilken sang hører du når du er vred?
>Jeg hører Ministry's "T.V Song"
>"Tell me something I don't know!"

Nada Surf - Sick Of You.

Stabbing Westward - The Thing I Hate.

Rage Against The Machine - Know Your Enemy.

Limp Bizkit - Break Stuff.

Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings.

Prodigy - Smack My Bitch Up.

Linkin Park - One Step Closer.

Rammstein.

Og der er sikkert et par andre, jeg ikke lige kan komme på.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Mikster

"Drake" <tulREM...@tdc.adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken sang hører du når du er vred?
> Jeg hører Ministry's "T.V Song"
> "Tell me something I don't know!"

"Broken Home" med Papa Roach. Der er en del vrede!

Michael Petersen

"peet_dk" <svar i gruppen!> skrev i en meddelelse

> noget med rollins band :)

Klart "Disconnect" eller "Liar"

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Betina og Claus Ellegaard Skytte

> Klart "Disconnect" eller "Liar"
>
> Michael

Eller bare hel "End Of Silence"-albummet... Det er IMO tænderskærende vrede
fra start til slut!

--
Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Karsten S. Jørgensen

Drake wrote:

> Hvilken sang hører du når du er vred?

Da jeg (i modsætning til de der allerede har svaret her) ikke hører så
meget rock, men får musikalsk afløb for frustrationer gennem hip-hop,
gør det nok afreageringen en smule anderledes. I stedet for 'Jeg Hader
Dig Og Hele Verden Og Vil Smadre Den Ved At Hoppe Rundt Og Headbange'
bliver det snarere 'Fuck Dig, Jeg Vil Demonstrere Hvor Usandsynlig
Rådden Du Er Ved At Ydmyge Dig Verbalt'. Passende hertil vil fx være de
første par tracks på Canibus' andet album. Han har en utrættelig
intensitet, en arrogance og en sydende skarphed, der gør hans musik
fremragende hvis man er i et ondt lune.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen - http://www.hammerich.cjb.net
"I call upon our Staffordshire delegate to explain this weird behaviour"

Rar Morfar

Make War, Not Love med Pro-Pain!

> [...]

> bliver det snarere 'Fuck Dig, Jeg Vil Demonstrere Hvor Usandsynlig
> Rådden Du Er Ved At Ydmyge Dig Verbalt'.

Ikke for at køre en Åge, men ikke alt Heavy handler om at hade verden... ;-)

Karsten S. Jørgensen

Betina og Claus Ellegaard Skytte wrote:

> . I stedet for 'Jeg Hader
>
> Ikke for at køre en Åge, men ikke alt Heavy handler om at hade verden... ;-)

Det var ikke så meget indholdet af sangene jeg snakkede om, men den
følelse man fik afløb for ved at høre dem. Det er to vidt forskellige
ting. Se bare ham der nævnte Luka som feel-good sang :o)

> [...]

> følelse man fik afløb for ved at høre dem. Det er to vidt forskellige
> ting. Se bare ham der nævnte Luka som feel-good sang :o)

****
Enig, men der er også noget HM, jeg vil kunne bruge som feel-good-sange,
f.eks. meget af Vengeance's musik... Det er mere Party-Metal...

Morten Holberg

Drake <tulREM...@tdc.adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5ea5d9$0$62874$edfa...@dspool01.news.tele.dk...

> Hvilken sang hører du når du er vred?
> Jeg hører Ministry's "T.V Song"
> "Tell me something I don't know!"

O'malley's Bar med Nick Cave And The Bad Seeds.

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Ben Knudsen

Nine inch nails - Starfuckers Inc.

ronnith...@gmail.com

Jeg hører "Kom Nu" - med KNA connected