whiskey in the jar - hvem er ophavsmand??

sniper_Nolight

en ven siger metallica har lavet den - jeg griner og siger nej - thin lizzy
har lavet den bedste, men er det deres?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Staldfræser

words and music traditional i følge denne side:

http://thebards.net/music/lyrics/A_Faire_To_Remember/Whiskey_In_The_Jar.shtml

:)

"sniper_Nolight" <sniper_...@c.dk> skrev i en meddelelse

sniper_Nolight

> words and music traditional i følge denne side

finno - tak for det
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Christer Holte

Nu er den bedst version jo altså med The dubliners...De er ophavsmændene
:O)))

--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse

Poul Erik

On Sat, 5 Jun 2004 00:39:09 +0200, "Christer Holte"
<nospa...@christerholte.dk> wrote:

>Nu er den bedst version jo altså med The dubliners...De er ophavsmændene
>:O)))

Nu er det altså en gammel irsk trationel melodi og sang, og det
nærmeste The dubliners kommer til at være ophavsmændene til den er, at
de MÅSKE er de første der har inspillet den på plade, og det er jeg
ikke engang sikker på.
Men måske nok de første der har fået et hit med den.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lin...@mail.tele.cykeldk

Benny Mortensen

"sniper_Nolight" <sniper_...@c.dk> skrev i en meddelelse
The Seekers indspillede den engang i starten af 60'erne, og var vel langt
fra de første. Ellers er oprindelsen vel det nærmeste man kommer på ukendt
:-))..

M.V.H.....Benny..

sniper_Nolight

jeg er osse selv kommet frem til det ukendte ophav - men jeg holder nu på at
lizzys er den bedste:o) - tak til alle for info!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Lisbeth Kokman

Nixon doubliners har lavet den på plade først