Søger gruppe eller musikstykke

Nederbasse

Hejsa

Jeg mangler noget musik fra et gammelt naturprogram fra 80'erne med Jan
Arentz
Jeg har spurgt DR arkivet og de mener det kan være "Chickens are crowing"
med Cy, Maja og Robert
Det er meget lidt jeg kan finde om den gruppe og jeg mener programmet er
ældre, nemlig det program der hed "Vi fisker løs" fra 70'erne
Musikken er med en guitar og blokfløjte (tror jeg)
Nogen der kan hjælpe?

Per Tolbøll

Nederbasse skrev:
Hed programmet ikke "Netop nu" ?

Jeg erindrer at kendingsmelodien til det program netop var guitar og
blokfløjte.

Pernille

"Nederbasse" <gukl...@derover.com> skrev i en meddelelse
Men Cy, Maja og Robert lavede også musik, helt tilbage i 60'erne...

Nederbasse

"Per Tolbøll" <per.t...@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse

Hvis du kan huske det så er det sikket bare mig der vil have programmet er
ældre for det var det eneste Arentz progam DR kunne grave titelmelodien frem

Så skal jeg bare finde den :-O

Lars

lis...@gmail.com

Jeg har en LP med Cy Maia og Robert - er du interesseret i at købe den?

P. Petersen

to lis...@gmail.com
Den 31-01-2013 12:49, lis...@gmail.com skrev:
> Jeg har en LP med Cy Maia og Robert - er du interesseret i at købe den?

Nej tak.

alr...@gmail.com