Domingo, Mozart og alle de andre

Kurt Hansen

Tillad mig er helt personlig kommentar - ikke som repræsentant for Danacord:

Vi har 36.000 forskellige varer inden for den klassiske musik. Det er
kun 100 af disse titler der sælger og det er altsammen så gaaabende
kedsommeligt (omend god musik), at det er til at få flerp af.

Hvorfor er der ingen der gider at være lidt åbne over for udgivelser af
klassisk musik, som IKKE er skrevet af Mozart og spillet af Mutter?

Som webmaster er jeg ved at være lidt småtræt af at lægge nyheder ind
fra andre selskaber end Deutsche Grammophon.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen