Google Групи більше не підтримують нові дописи або підписки Usenet. Наявний контент можна переглядати.

Afspilning af SACD på ældre CD-afspillere

10 переглядів
Перейти до першого непрочитаного повідомлення

Kurt Hansen

не прочитано,
22 черв. 2018 р., 11:29:5022.06.18
Кому:
SACD-formatet er fra 1999. Hvad nu hvis man har en CD-afspiller fra før
1999?

Er alle SACD udgivelser bagudkompatible, så de kan afspilles på en
gammel spilledåse?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

weis

не прочитано,
9 лист. 2018 р., 15:45:1209.11.18
Кому:
On 22-Jun-18 17:29, Kurt Hansen wrote:
> SACD-formatet er fra 1999. Hvad nu hvis man har en CD-afspiller fra før
> 1999?
>
> Er alle SACD udgivelser bagudkompatible, så de kan afspilles på en
> gammel spilledåse?

Mange SACD har, så vidt jeg husker, to lag; et for SACD og et for CD.
Mon ikke det fremgår af de mange små logoer som er gemt i et hjørne af
cover eller booklet?

Kurt Hansen

не прочитано,
12 лист. 2018 р., 09:20:3612.11.18
Кому:
Problemet er løst. Jeg skulle vejlede en kunde og lovede ham fuld
returret med portoen betalt, hvis ikke hans gamle spille kunne klare
skiven og det kunne den heldigvis :-)

Jens Olsen

не прочитано,
17 лист. 2018 р., 07:25:2617.11.18
Кому:
On Mon, 12 Nov 2018 15:20:35 +0100, Kurt Hansen <ku...@invalid.dk>
wrote:
Er det ikke sådan, at en SACD-skive med to lag, som kan afspilles på
en almindelig CD-afspiller, hedder 'Hybrid', medens en SACD-skive, som
kun kan afspilles på en SACD-spiller, hedder 'Non-Hybrid'.

Jens
0 нових повідомлень