Ny klassisk tävling i TV

1 view

Kurt Hansen

Jeg så i et kort glimt en teaser for en ny klassisk quizz, men husker
ikke hvilken af de danske kanaler den har den og hvornår første afsnit
kommer. Nogen her?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Herluf Holdt, 3140

"Kurt Hansen" skrev:

> Jeg så i et kort glimt en teaser for en ny klassisk quizz, men husker ikke
> hvilken af de danske kanaler den har den og hvornår første afsnit kommer.
> Nogen her?

Jeg har også set den, mener at det var på en af DR's kanaler, måske
DR-K. Jeg kan bare ikke finde noget fra 2017 på DR's sider.

--
Herluf :·)

Herluf Holdt, 3140

Herluf Holdt, 3140" skrev:
Den nye årgang af den klassiske quiz starter i aften på DR-K.

--
Herluf :·)

Kurt Hansen

Aha! Tak.

Kurt Hansen

Den 10/09/2017 kl. 12.03 skrev Herluf Holdt, 3140:
Som en af de gamle, sure mænd i denne gruppe havde jeg næsten dømt
programmet på forhånd, efter at have læst foromtalen og jeg kunne da
også finde indvendinger mod stilen, men vi skriver jo 2017 og må finde
os i at der råbes højt og det showpræg der er over det.

Når det så er sagt, må jeg indrømme, at der skam var udfordringer for
holderen og jeg blev temmelig imponeret over nogle af de svar der kom
hurtigt, især Magnus Koch Jensen fra Mathias Hammers hold brillerede i
al beskedenhed.

Kurt Hansen

Den 10/09/2017 kl. 12.03 skrev Herluf Holdt, 3140:
Der ligger syv klip fra programmet her:

http://www.dr.dk/nyheder/kultur/klassisk/quiz-kan-du-slaa-den-test-dig-selv-mod-noerderne-fra-musikquizzen
(http://kortlink.dk./kortlink.php?id=r9uf#)

Jens Olsen

On Mon, 11 Sep 2017 06:13:52 +0200, Kurt Hansen <ku...@invalid.dk>
wrote:
Jeg var også ærgerlig over stilen. Det er som om at alt skal være åå
så morsomt. Side og slå sig i hovedet med plasticrør osv. - hjælp, men
bevares - ja der var sørme nogle dygtige medvirkende og ham den unge
Magnus Koch Jensen bed jeg også mærke i.

I foråret sendte Sverige en ny samling Kontrapunkt. Den havde jeg mere
fornøjelse i at overveje.

Jens

Per Rønne

Jens Olsen <in...@spam.invalid> wrote:

> I foråret sendte Sverige en ny samling Kontrapunkt. Den havde jeg mere
> fornøjelse i at overveje.

Kontapunkt, ja. Det var kvalitet.
--
Per Erik Rønne