and på discount

;o)-max-

OK - selv om man måske ikke er til discount.
Omkring denne årstid er der tradition for slag tilbud
på bla. ænder. Jeg syns de er helt ok, måske som alternativ
til lørdags kyllingen. Jeg har boet mange år i Asien, der er
and hverdagsmad, street food.
Man kan også begynde at tænke på julen. Sådan en ynkelig and
på 2400g leverer faktisk en del fedt og en glimrende sky, hvis
man tænker i de baner.
Lårene kan confiteres og spises langt ind i næste år, hvis man
er en af dem der leger med sous vide, så er det en undskyldning
for at fylde et hjørne af køleskabet med lækkerbiskener, når man
får uventede gæster.