Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

Lever i tynde skiver ?

7 vistas
Ir al primer mensaje no leído

Henning Holm

no leída,
20 may 2020, 9:03:33 a.m.20/5/2020
para
Vi har med stor begejstring spist Grillet lever,på diverse
Jugoslaviske og Græske restauranter.....
Skiverne er ca 6-9mm tykke,vi vil gerne prøve selv,men hvordan skærer
man tynde skiver af en lever ?
mvh
Henning Holm

Klaus Alexander Seistrup

no leída,
20 may 2020, 10:04:42 a.m.20/5/2020
para
Henning Holm skrev:

> Skiverne er ca 6-9mm tykke,vi vil gerne prøve selv,men
> hvordan skærer man tynde skiver af en lever ?

Jeg har ikke prøvet det, men hvis jeg skulle gøre et forsøg, ville
jeg skære skiver af en frossen lever med en pålægsmaskine.

--
🐸 Klaus Alexander Seistrup

Krabsen

no leída,
20 may 2020, 10:35:43 a.m.20/5/2020
para
Den 20-05-2020 kl. 16:04 skrev Klaus Alexander Seistrup:

> Jeg har ikke prøvet det, men hvis jeg skulle gøre et forsøg, ville
> jeg skære skiver af en frossen lever med en pålægsmaskine.

Ditto, men jeg ville prøve med en laksekniv. (har ingen pålægsmaskine)

Men egentlig ville jeg nok bede min slagter om at skære dem i den
tykkelse jeg skulle bruge.

weis

no leída,
21 may 2020, 1:02:09 a.m.21/5/2020
para
Jeg bruger normalt en skarp filleteringskniv og skærer leveren rå. Der
er ikke nødvendigt med nedfrysning og pålægsmaskiner. En hvilken som
helst lang og skarp kniv bør kunne bruges.

Henning Holm

no leída,
3 jun 2020, 11:23:10 p.m.3/6/2020
para
Det blev skåret letfrosset på pålægsmaskinen,det var perfekt...;-)
Næste gang er det på grillen...
Tak for tips.....
mvh
Henning Holm